حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 9RT از سیستم خنک کننده قوی برخوردار خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس به دنبال گسترش بیشتر سبد محصولات خود و در نتیجه فروش بیشتر است. در نتیجه کاری را انجام می‌دهد که اکنون بسیاری از برند های اندرویدی در حال انجام آن هستند. یعنی آنکه مدل مشابهی را با حداقل تفاوت و نامگذاری متفاوت عرضه می‌کند. این شرکت می خواهد با عرضه وان پلاس 9RT، که نسخه  اصلاح شده OnePlus 9 است، سبد محصولات خود را بیش از پیش گسترش دهد. در واقع این تلفن هوشمند ویژگی های مشابه زیادی با وان پلاس ۹ دارد.

خنک کننده وان پلاس 9RT، بزرگ‌ترین خنک کننده استفاده شده توسط وان پلاس است

با وجود آنکه گوشی جدید وان پلاس به نوعی پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود، استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ در OnePlus 9RT یکی از تصمیمات بحث برانگیز در محصول جدید بود. «بحث برانگیز» بودن به آن دلیل است که طبق گزارش کابران، تراشه پرچمدار جدید کوالکام بیش از حد گرم می‌شود. وان پلاس با درک اینکه باید برای حل این مشکل کاری انجام دهد، وعده استفاده از خنک کننده قوی در OnePlus 9RT را به کاربران داد. این خنک کننده با اندازه بزرگی که دارد می‌تواند گرما را در مساحت ۱۹۰۷۶.۴۴ میلی متر مربع پراکنده کند. این مؤثرترین سیستم خنک کننده مایع در میان تمام گوشی های وان پلاس است. و قابل مقایسه با سیستم های خنک کننده موجود در تبلت ها است.

خنک کننده OnePlus 9RT

انتظار می‌رود سیستم خنک کننده OnePlus 9RT شامل یک محفظه بخار و چندین لایه گرافن باشد. قاب فلزی آن، همچنین باعث دفع بیشتر گرما می شود. مکانیزم عملکرد این خنک کننده، مانند سایر خنک کننده های مایع موجود در گوشی های هوشمند است.‌ اما اینکه تا چه اندازه در عمل می‌تواند موثر باشد، باید پس از عرضه و در تست های مختلف مشخص شود.

اگر در ترنجی خوانده باشید، چند روز پیش گزارش از معرفی وان پلاس 9RT در ۱۹ اکتبر (۲۱ مهر ماه) دادیم. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED با حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم از نوع  LPDDR5 وحداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع UFS 3.1 خواهد بود. باتری آن نیز ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی است. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 نیز برای دوربین اصلی این گوشی‌ به کار گرفته شده است.

مشخصات وان پلاس 9RT رسما تایید شد؛ عرضه از ۲۷ مهرماه

هدفون های وایرلس Buds Z2 به زودی رونمایی خواهند شد

به گزارش GizChina، وان پلاس به تازگی از تیزری رونمایی کرده است که از خبر از رونمایی هدفون های وایرلس Buds Z2 می‌دهد. این هدفون ها در هفته آینده (به طور دقیق تر ۱۳ اکتبر_ ۲۱ مهر) رونمایی خواهند شد. تیزر این دستگاه، Buds Z2 را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهد. این هدفون دو قابلیت نویزر کنسلینگ و transparency mode را دارد که به کمک ویژگی اول می‌توانید نویز و صدا های اضافی را حذف کنید و به وسیله قابلیت دوم می‌توانید صدای اطراف را در هنگام استفاده از هدفون نیز داشته باشید. Buds Z2 به کمک درایور های ۱۱ میلی متری صدای با کیفیتی را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. این هدفون همچنین گواهی IP4X را نیز داراست، به آن معنا که در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است.

OnePlus Buds Z2

هر کدام از هدفون ها دارای باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی هستند. و باکس شارژ همراه آن نیز حاوی یک باتری ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. کاربران می‌توانند باکس هدفون ها را از طریق درگاه USB Type-C موجود بر روی آن، شارژ کنند.

نظر شما چیست؟ آیا خنک کننده وان پلاس 9RT خواهد توانست تراشه قدرتمند این دستگاه را به خوبی خنک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی