حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus 9RT رسماً معرفی شد: اسنپدراگون ٨٨٨ و دوربین ۵٠ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس، اولین گوشی خود را پس از ادغام با اوپو ارائه کرده است. این کمپانی چینی، پیش‌تر سری OnePlus 9 را ارائه داده بود. در نهایت، امروز از عضو جدید خانواده OnePlus 9 رونمایی شد. این گوشی که OnePlus 9RT نام داشت، با ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب معرفی شده است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی OnePlus 9RT

اوایل امسال بود که سری OnePlus 9 رسماً معرفی شد. این خانواده، دارای سه عضو مختلف بود.

 

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با همکاری Hasselblad رسما معرفی شدند

 

از چند ماه پیش، زمزمه‌های رونمایی از OnePlus 9RT به گوش می‌رسند. گفته می‌شود که OnePlus 9RT، در واقع نسخه‌ای بهبود یافته از OnePlus 9R است. وان پلاس 9R پیش از این نیز با Snapdragon 870 در مناطقی محدود عرضه شده بود. به گزارش EqualLeaks، سرانجام امروز گوشی جدید وان پلاس با نام OnePlus 9RT در چین معرفی شده است. این گوشی، همان دستگاهی است که انتظارش را می‌کشیدیم. اما دقیقاً چه ویژگی‌هایی در این گوشی به چشم می‌خورند؟

خب، اجازه بدهید تا نگاهی به طرحی این دستگاه بیاندازیم. جنس قاب پشتی وان پلاس 9RT، از شیشه است. فریم آن نیز فلزی است. در قاب پشتی این دستگاه، ماژول دوربین اصلی مستطیلی دیده می‌شود که وظیفه میزبانی از دوربین اصلی سه گانه را بر عهده دارد. دوربین سلفی تکی نیز درون حفره نمایشگر سمت چپ واقع شده است. وزن و ضخامت OnePlus 9RT، به ترتیب برابر با ١٩٧ گرم و ٨.٧ میلی متر است.

نمایشگر به کار گرفته شده در گوشی OnePlus 9RT، قطر ۶.۶٢ اینچی و پنلی از نوع AMOLED E4 سامسونگ دارد. وضوح +Full HD، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، نرخ حساسیت لمسی ۶٠٠ هرتزی، کنتراست ١,٠٠٠,٠٠٠:١، بیشینه نوری ١,٣٠٠ نیتی، پوشش ١٠٠ درصدی گستره رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از محتوای +HDR10، باقی مشخصات نمایشگر این گوشی را تشکیل می‌دهند. تراشه به کار گرفته شده در این دستگاه، Snapdragon 888 با لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ است.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

از سوی دیگر، وان پلاس ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ و ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 را برای OnePlus 9RT در نظر گرفته است. ظاهراً خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه کارت حافظه جانبی در این گوشی تازه وارد نیست. اما وارد بخش سیستم دوربین این دستگاه می‌شویم. جایی که دوربین اصلی سه گانه، از سنسورهای ٢+١۶+۵٠ مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، همان IMX766 سونی است که لرزشگیر اپتیکال نیز در کنار آن موجود است. دوربین سلفی OnePlus 9RT، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت اپتیکال OnePlus 9RT، در زیر نمایشگر آن واقع شده است.

درگاه Type-C در این گوشی حضور دارد. پشتیبانی از اینترنت 5G، وای فای ۶، بلوتوث نسخه ۵.١ و NFC نیز از دیگر ویژگی‌های آن هستند. ٧ گیگابایت حافظه رم مجازی در این دستگاه حضور دارد که از حافظه داخلی برای ایجاد این حافظه استفاده می‌شود. وان پلاس از یک خنک کننده محفظه بخار بزرگ در این دستگاه بهره گیری کرده است. قابلیت بازی 4D نیز در این گوشی وجود دارد.

ظرفیت باتری گوشی OnePlus 9RT، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر آن نیز توان ۶۵ واتی داشته و درون جعبه تعبیه شده است. اما اجازه بدهید تا در نهایت، قیمت این دستگاه را نیز مرور کنیم. قیمت سه نسخه مختلف گوشی جدید OnePlus، به شرح زیر می‌باشد:

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٣,٢٩٩ یوان (معادل ۵١١ دلار آمریکا)

– نسخه دوم با حافظه ۸/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,۴٩٩ یوان (معادل ۵۴٢ دلار آمریکا)

– سومین نسخه با حافظه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٧٩٩ یوان (معادل ۵٨٨ دلار آمریکا)

قیمت گوشی OnePlus 9RT

نظر شما در مورد گوشی OnePlus 9RT چیست؟ ارزش خرید آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا مجذوب آن شده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هر چقدر از سری های قبل وانپلاس خوشم نیمی اومد این سری برعکس شده ، خیلی از سری ۹ وانپلاس خوشم میاد

AŁɪ

سری ۷ که خدا بود مهدی مثلاً می ۹ شیائومی در برابرش هیچ حرفی واسه گفتن نداشت .

Mahdi

از می ۹ هم خوشم نیومد ، این سری نمیدونم چرا ، شاید بخاطر اون رنگ سبزشه یا چینش دوربینش

ali karimi

سلام، واقعا گوشی عالی هستش،همه مشخصاتش یک به یک عالی تر، بخصوص قیمت که به پول ایران و. دلار27 تومانی حساب کنیم بین14 تا16 میلیون میشه،البته اگه بیشتر نشه، که نسخه پایه یجورایی با mi11i برابری میکنه، منظورم قیمتشه،فقط زوم اپتیکال و شارژوایرلس و معکوسم میزاشت عالی تر بود، حالاببینیم با این قیمتهای که گفتم به بازارایرانم میاد یا نه، موفق باشید

mehpsa

یه پرچمدار واقعی با قیمت واقعی ، بر عکس بعضی از پرچمدارن که گوشی ۵۰۰ دلاری رو ۱۱۰۰ دلار میدن و به جای فینگر تاچ نمایشگر لرزان داره و باگ های متعددش صدای سربازان و جان برکفانش را هم درآورده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️