حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت اوپو Find X5 پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

مشخصات و قیمت گوشی هوشمند اوپو Find X5، قبل از رونمایی رسمی این سری، فاش شده است. در مدت اخیر شایعات زیادی درباره سری فایند ایکس ۵ وجود داشته است. ادعا می‌شود این سری از گوشی های هوشمند اوپو در سه نسخه استاندارد، پرو و لایت عرضه می‌شوند. چندی پیش مشخصات اوپو فایند X5 Pro در وب‌سایت اندونزیایی Telecom مشاهده شد. این سری از تلفن های هوشمند قرار است جایگزین سری Find X3 که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد، شوند.

اوپو Find X5 به تراشه Dimensity 9000 مجهز است

انتظار می‌رود سری Find X5 در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی شوند. با توجه به آنکه نسل قبلی این سری در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد، احتمالا Find X5 هم در ماه مارس (اواسط اسفند تا اوایل فروردین) معرفی خواهند شد. با اینکه بیش از دو ماه تا معرفی این سری از تلفن های هوشمند فاصله داریم، اما افشاگر مشهور اطلاعات یعنی Arsenal، در اکانت ویبو خود برخی از مشخصات گوشی های مذکور را فاش کرده است. سری فایند ایکس ۵ اوپو با مجموعه از ویژگی های سطح بالا و در حد و اندازه یک پرچمدار عرضه خواهند شد.

Oppo Find X3 Pro

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، گوشی هوشمند Oppo Find X5 از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی E4 AMOLED با وضوح ۱۰۸۰×۲۰۴۸ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر عمق رنگ ۱۰ بیتی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که از فناوری LTPO 2.0 سامسونگ در این گوشی استفاده خواهد شد. به گفته آرسنال، Oppo Find X5  از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 برخوردار است. همچنین، گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند شامل ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 است.

در بخش عکاسی، Oppo Find X5 احتمالا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به همراه لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه مذکور دارای دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 سونی و در نهایت یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی زوم ۲ برابری و مجهز به سنسور سامسونگ S5K3M5 خواهد بود. خوشبختانه دوربین تله فوتو این دستگاه نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. برای دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن  ۳۲ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX 615) در نظر گرفته شده است. مطابق با گزارش GizChina، اوپو فایند X5 دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۸۰ واتی SuperVOOC و سیستم شارژ بی سیم AirVIOC با توان ۵۰ وات است. از دیگر ویژگی های دستگاه مورد بحث می‌توان به برخورداری از NFC، سنسور اثر انگشت و اسپیکر های دوگانه اشاره کرد.

اوپو فایند ایکس ۵ با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

بر اساس اطلاعات فاش شده، نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایتی اوپو فایند ایکس ۵ قیمت ۴,۴۹۹ یوانی (حدود ۵۲,۶۰۰ روپیه_۷۰۷ دلار) خواهد داشت. از طرف دیگر، اگر مایل به پرداخت ۴,۹۹۹ یوان (حدود ۵۸,۴۰۰ روپیه_ ۷۸۶ دلار) هستید، می‌توانید ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه را تهیه کنید. اگر به خاطر داشته باشید، نسخه رم ۸ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Oppo Find X3 با قیمت ۴,۴۹۹ یوان (حدود ۵۰,۴۰۰ روپیه) به فروش می‌رسد. به همین ترتیب، مدل ۸+۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمتی معادل ۴,۹۹۹ یوان (حدود ۵۶,۶۰۰ روپیه) به دست کاربران می‌رسد.

احتمال عرضه سه گوشی جدید توسط اوپو؛ خانواده Find X5 در راه است

نظر شما با توجه به مشخصات فاش شده اوپو Find X5 چیست؟ آیا سری Oppo Find X5 می‌تواند با سایر رقبای چینی خود رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی