حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس ۳ با اسنپدراگون ۸۷۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو

با هم دیدیم که اوپو فایند ایکس ۳ پرو با طراحی خاص و دوربین دوگانه رسما معرفی شد. این دستگاه گل سرسبد خانواده Oppo find X3 است. این خانواده ۴ عضو دارد، دقیقا همانطور که انتظارش را داشتیم. یکی از این اعضا اوپو فایند ایکس ۳ است با اسنپدراگون ۸۷۰ رسما معرفی شد.

اوپو فایند ایکس ۳

مدل پایه اوپو Find X3 تقریبا مشابه نمونه Pro خود است، تنها تفاوت در چیپست و رم است. اوپو فایند ایکس ۳ از تراشه ۷ نانومتری Snapdragon 870 با ۸ گیگابایت رم استفاده می کند، پس بد نیست برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، مطلب معرفی اوپو فایند ایکس ۳ پرو را بخوانید:

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با طراحی خاص و دوربین دوگانه رسما معرفی شد

این مجموعه در پشت دارای دو سنسور سونی IMX766 در اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی است. یکی از این حسگر ها برای دوربین اصلی با لنز f/1.8 و دیگری برای دوربین زاویه دید عریض پشت لنز دارای f/2.2 قرار دارد دوربین اصلی همچنین OIS ، EIS و فوکس خودکار تمام پیکسل Omni-directional را استفاده می کند که باید فوکوس سریع و دقیق را در همه شرایط نوری ارائه دهد.

همچنین یک دوربین تله ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 وجود دارد که زوم هیبریدی ۵ برابر را ارائه می دهد. این دوربین در واقع دارای فاصله کانونی موثر 52 میلی متری (حدود ۲ برابر زوم اپتیکال) است و بقیه توسط زوم دیجیتال پوشانده می شوند.

یک دوربین کوچک ۳ مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو، مجموعه دوربین های روی قاب پشت را کامل می کند. این دوربین ماکرو یک دوربین ماکرو ساده نیست. این یکی به شما امکان می دهد تا واقعاً به سوژه نزدیک شوید در حقیقت زوم ۶۰ برابر برای آن وجود دارد. با این دوربین حتی زیرپیکسل های نمایشگر یک موبایل یا قطعات میکروسکوپی در یک سطح مشاهده کنید. این دوربین با کیفیت 1080p نیز فیلم برداری می کند.

سلفی تکی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است و در داخل یک سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است.

 

در بخش نمایشگر شاهد یک پنل LTPO AMOLED در اندازه 6.7 اینچی با رفرش ریت تطبیق پذیر ۵ تا ۱۲۰ هرتزی هستیم. این دستگاه باتری به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی ۶۵ واتی در کنار شارژر بی سیم ۳۰ وات را حفظ می کند.

اوپو فایند ایکس ۳

اوپو فایند ایکس ۳

اوپو Find X3 هم اکنون در JD.com در حال پیش فروش است و در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ عرضه می شود. رتگ های اوپو فایند ایکس ۳ شامل آبی، سفید و مشکی می شود.

قیمت اوپو فایند ایکس ۳

اوپو Find X3 را می توانید در ۲ مدل زیر به قیمت های مخشص شده، بخرید:

۱- مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۹۲ دلار

۲- مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیابایت حافظه داخلی به قیمت ۷۶۹ دلار

شایعات قبلی حاکی از این بود که برای بازار خارج از چین فقط Oppo Find X3 Pro ارایه می شود و این Find X3 به عنوان یک محصول انحصاری چین باقی می ماند. به نظر می رسد این واقعیت که در این رویداد ذکر نشده است و فقط در وب سایت چینی ظاهر شده است، این موضوع را نایید می کند.

نظر شما چیست؟ اوپو فایند ایکس ۳ را می پسندید؟ قیمت خوبی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتا مال چینه؟

m.b

آره

Mahdi

گرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)