حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت OnePlus 10 Pro فاش شد + ویدئو

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس بالأخره قرار است طی روزهای آینده، از پرچمداران جدیدش یعنی OnePlus 10 Pro و احتمالاً OnePlus 10 رونمایی کند. در این فاصله، اطلاعات بیشتری از سری پرچمدار جدید وان پلاس درز کرده است. ماکت گوشی OnePlus 10 Pro در ویدئوی جدیدی دیده شده است که طراحی آن را به طور زنده نشان می‌دهد. در ادامه، به جزئیات این گوشی نگاهی خواهیم داشت.

ماکت OnePlus 10 Pro به نمایش در آمد

وان پلاس ٢١ دی ماه ١۴٠٠ از گوشی جدیدش پرده برداری می‌کند.

 

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شد: ۲۱ دی ۱۴۰۰ + طراحی گوشی

 

در گزارشی EqualLeaks، یک منبع ناشناس ویدئو و تصاویری را از OnePlus 10 Pro به صورت زنده منتشر کرده است. شایان ذکر است که این تصاویر، از ماکت OnePlus 10 Pro است و نه خود گوشی. با این حال، خوشبختانه فرستنده ناشناس این اطلاعات، ویدئویی را از این ماکت ثبت کرده است. بنابراین، تنها می‌توانیم به طراحی این گوشی در دنیای واقعی نگاهی داشته باشیم. اما چه چیزی مشاهده می‌شود؟ خب، ابتدا اجازه دهید تا به تماشای ویدئوی فاش شده از این ماکت بنشینیم.

همان طور که مشاهده کردید، در این ویدئو، پرچمدار جدید وان پلاس را نشان داده شده است. همان طور که در رندرهای پیشین این گوشی پرچمدار وان پلاس مشاهده کرده بودیم، شاهد طراحی ماژول دوربین اصلی کاملاً جدیدی هستیم؛ طراحی که وان پلاس کم‌تر آن را در گوشی‌های خود به کار گرفته بود.

وان پلاس ١٠ پرو در این تصاویر فاش شده، به دو رنگ قابل مشاهده است. در قاب پشتی این گوشی، از بدنه شیشه‌ای استفاده شده است.

ماژول دوربین اصلی این گوشی، طراحی شبیه به ماژول دوربین گلکسی S21 Ultra دارد. اما به هر حال،. درون آن از دوربین اصلی سه گانه و یک نوع فلش LED با مکانیزم حلقوی جدید استفاده شده است. ظاهراً این فلش LED، روشنایی بیشتری را تولید می‌کند. دوربین اصلی این گوشی با کمک HASSELBLAD کالیبره شده است.

بنابراین، ما در این ویدئوها می‌بینیم که تنها ماکت OnePlus 10 Pro به نمایش گذاشته شده است و این نسخه، تجربه کاربری را ارائه نمی‌دهد و تنها مانند یک آجر است! برای مرور مشخصات فاش شده از وان پلاس ١٠ پرو، این محصول به نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED با فناوری LTPO و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی متغیر ارائه می‌شود. وضوح این نمایشگر، 2K است.

وان پلاس برای اولین بار از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در این گوشی استفاده کرده است. ظرفیت باتری این دستگاه، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. ممکن است این باتری، از شارژر ٨٠ واتی سیمی و ۵٠ واتی بی سیم پشتیبانی کند. دوربین اصلی سه گانه این گوشی متشکل از سنسورهای ٨+۵٠+۴٨ مگاپیکسلی خواهد بود. به لطف حسگر تصویر 8 مگاپیکسلی، زوم ٣ برابری اپتیکال در این گوشی به ارمغان آمده است. دوربین سلفی دستگاه نیز ۳٢ مگاپیکسلی است.

نظر شما در مورد طراحی OnePlus 10 Pro با این شکل و شمایل چیست؟ آیا چنین طراحی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️