حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سال نو و باگ نو در پیکسل 6‌! این‌بار فریز شدن صفحه

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

اخیراً برخی از کاربران متوجه یک باگ جدید در سری گوگل پیکسل 6 شده اند. بله این‌بار فریز شدن صفحه! ماجرا از این قرار است که پس از فعال کردن مجوز “can Perform Gesture” در سری پیکسل 6 که به برنامه اجازه می‌دهد از ژست‌ های حرکتی استفاده کند، به ازای هر 1% مصرف انرژی باتری، صفحه نمایش به مدت 1 تا 2 ثانیه فریز و بی حرکت می‌شود. در این مدت، کاربر نمی تواند هیچ عملیاتی را روی صفحه نمایش انجام دهد. یک تا دو ثانیه وقفه عملکرد، شاید بسیار کوچک باشد، اما شما هرگز نمی دانید که تکرار این ثانیه ها برای کاربران پیکسل 6 چقدر می توانند مهم و آزاردهنده باشد. علاوه بر این، واقعاً آزاردهنده است که صفحه‌ای را لمس کنید که پاسخی به شما نخواهد داد.

 

 

البته به گفته منبع راه حل نیز بسیار ساده است، فقط باید تمام سرویس های دسترسی را ببندید. این شامل دسترسی صوتی، منوی دسترس‌پذیری، دسترسی سوئیچ و غیره می‌شود. به گفته گوگل، در حال حاضر آنها در حال بررسی این مشکل هستند اما گوگل زمان مشخصی برای رفع آن ارائه نکرده است.

درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6 برای کمک به رفع مشکل اتصالات این دستگاه

سری گوگل پیکسل 6، خاک حاصل‌‌خیز باگ‌ها! 

سری گوگل پیکسل 6 از زمان عرضه رسمی خود با مشکلاتی متعددی روبرو بوده است. این شرکت به تازگی آپدیت ماه دسامبر این سری را منتشر کرده است. با این حال، به‌روزرسانی باعث شد برخی از دستگاه‌ های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با مشکلات از دست دادن سیگنال شبکه مواجه شوند. بر اساس گزارش‌ها، کاربران سری گوگل پیکسل 6 در آلمان، فرانسه، بلژیک، اسپانیا و سایر کشورها گزارش داده‌اند که دستگاه‌های آن‌ها از زمان پذیرش به‌روزرسانی دسامبر با مشکلات آشکاری از جمله از دست دادن سیگنال شبکه مواجه شده‌اند. سری پیکسل 6 اغلب نمی تواند به شبکه داده متصل شود و حتی تماس برقرار کند. با توجه به این اوصاف، گوگل فوراً این به‌روزرسانی را لغو کرد و انتظار می‌رود در ژانویه آن را مجدداً منتشر کند.

مشکل آنتن دهی پیکسل 6 کاربران این دستگاه را با مشکل مواجه کرده است

سری گوگل پیکسل 6 و پرش سیگنال

 

در ماه دسامبر، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گوشی‌های پیکسل 6 گوگل بدون دلیل سیگنال خود را از دست می‌دهند، منتشر شد. طبق گزارش ها، در حین استفاده، تلفن هیچ سیگنالی نخواهد داشت و چند دقیقه طول می کشد تا به اینترنت متصل شوید. با این حال، کاربران می‌توانند پس از راه‌اندازی مجدد گوشی هوشمند، موقتاً این مشکل را کاهش دهند، اما این مسلما یک راه‌حل دائمی نیست. اگرچه گوگل یک سرویس جایگزین ارائه می دهد، اما هنوز هم دریافت یک سرویس جدید این مشکل را حل نمی کند و فقط آن را دور می‌زند.

مشکل شارژ شدن پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل گزارش شده است

سری گوگل پیکسل 6 و مشکل شارژر

 

به طور مشابه، کاربران همچنین شکایت داشتند که دستگاه‌ های پیکسل جدید هنگام استفاده با تعدادی شارژر و کابل شخص ثالث شارژ نمی‌شوند. در حالی که چنین مشکلاتی در دستگاه های دیگر ایجاد نمی شود و همه چیز به خوبی کار می کند. گمان می‌رود که این به دلیل استفاده از کابل‌ها و آداپتورهای غیر مجهز به USB Power Delivery برای شارژ Pixel 6 یا Pixel 6 Pro باشد و آنها احتمالاً از لوازم جانبی با کیفیت پایین استفاده می کنند.

 

 

پیکسل 6 و بسیاری از مشکلات دیگر

 

این سری همچنین دارای مشکلاتی مانند کندی حسگر اثر انگشت، شماره گیری خودکار، عدم چرخش خودکار صفحه نمایش و سایر اشکالات بوده است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که گوگل از آن زمان بسیاری از این اشکالات را برطرف کرده است.

 

پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو دارید؟ با فریز شدن صفحه مواجه شده‌اید؟ باگ های گوگل در گوشی شما هم مشاهده می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

ماشالله خدا برکت بده به مشکلات سری پیکسل ۶🤣🤣🤣🤣
هفته ای نبوده که خبر یه باگ جدید تو این سری نشنویم😂😂💔💔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری