حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام ویژگی‌های پیکسل 7 برای سری پیکسل 6 ارائه می‌شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

جدیدترین گوشی‌های هوشمند گوگل تغییرات مفیدی را در سخت‌افزار و نرم‌افزار به‌ارمغان می‌آورند؛ اما ظاهراً گوگل تأیید کرده است که برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید درواقع ازطریق به‌روزرسانی‌های آینده از سری پیکسل 7 به خانواده پیکسل 6 منتقل خواهند شد.

اضافه‌شدن ویژگی‌های پیکسل 7 به پیکسل 6

گوگل در مصاحبه با وب‌سایت PhoneArena، ظاهراً چندین ویژگی پیکسل 7 را تأیید کرد که در به‌روزرسانی‌های آینده به سری پیکسل 6 راه پیدا می‌کنند.

حال سؤال اینجاست که چه ویژگی‌هایی قرار است بین دو نسل منتقل شوند؟ برای همه دستگاه‌های پیکسلی که توسط Tensor پشتیبانی می‌شوند، ازجمله پیکسل 6، 6 پرو و 6a، قابلیت Clear Calling در راه است. Clear Calling که با Pixel 7 معرفی شد، می‌تواند کیفیت تماس‌های تلفنی را بهبود ببخشد، ازجمله حذف نویز پس‌زمینه مانند Google Meet و سایر سرویس‌های تماس ویدیویی که در چند سال گذشته اتخاذ کرده‌اند. فراتر از آن، توانایی گفتن «silence» برای توقف تماس تلفنی دریافتی بدون نیاز به زدن هرگونه دکمه‌ای نیز به مدل‌های قدیمی‌تر گسترش می‌یابد.

اضافه‌شدن ویژگی‌های پیکسل 7 به پیکسل 6

اضافه‌شدن ویژگی‌های پیکسل 7 به پیکسل 6

«Guided Frame» ویژگی‌ای است که از تمرکز هوش‌مصنوعی گوگل بر روی تراشه‌هایش برای کمک به کاربران نابینا برای گرفتن عکس سلفی استفاده می‌کند و ظاهراً این ویژگی به همه تلفن‌های پیکسل مجهز به تنسور نیز ارائه خواهد شد. بهبود Real Tone، قابلیتی که دقت عکس‌ها را با افراد رنگین‌پوست افزایش می‌دهد، به گوشی‌های قدیمی‌تر نیز می‌رسد.

گوگل همچنین اشاره کرده است که ویژگی‌های جدید At A Glance برای نشان دادن اطلاعات اضافی پرواز در میان سایر موارد برای همه گوشی‌های پیکسل ارائه می‌شود، درحالی‌که رونویسی پیام صوتی برای تلفن‌های قدیمی‌تر پیکسل نیز در دسترس خواهد بود.

تنها چیزی که به‌نظر نمی‌رسد در به‌روزرسانی‌های بعدی به پیکسل 6 بیاید، حداقل در این مرحله، شاید Face Unlock باشد. درحالی‌که ما در مورد توسعه طولانی این ویژگی برای گوشی‌های سال گذشته گزارش داده‌ایم؛ گوگل از اظهارنظر در مورد اینکه آیا بازکردن قفل گوشی با چهره برای پیکسل 6 منتشر می‌شود یا خیر، خودداری کرده و به Caschys Blog به‌عنوان اعلام کرده است که این ویژگی ارائه نخواهد شد.

نظر شما پیرامون اضافه‌شدن ویژگی‌های پیکسل 7 به پیکسل 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی