حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر منتسب به ROG Phone 6 ایسوس به‌همراه رندر احتمالی Zenfone 9 با نمایشگر ثانویه منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

در ماه مارس 2021، ایسوس از گوشی‌های گیمینگ سری ROG Phone 5 متشکل از ROG Phone 5 ،5 Pro و یک نسخه آلتیمیت رونمایی کرد. اواخر ماه اوت، این شرکت نسخه به‌روزشده این گوشی‌ها را با نام ROG Phone 5s و 5s Pro عرضه کرد. اکنون، به‌نظر می‌رسد که ایسوس درحال آماده‌شدن برای عرضه دستگاه‌های گیمینگ امسال خود است؛ چراکه رندر های جدیدی از ROG Phone 6 و نسخه پرو آن توسط EqualLeaks به‌همراه اسکرین‌شاتی از رابط‌کاربری Zenfone 9 که جزئیاتی مربوط به نمایشگر ثانویه پشت دستگاه را نمایش می‌دهد، منتشر شده است.

رندر ROG Phone 6 و Zenfone 9 ایسوس

طبق رندرهای جدید منتشرشده، ASUS ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro کاملاً شبیه به دستگاه‌های ROG Phone 5 هستند. با این حال، یک تغییر حاشیه‌ای در دوربین‌ها، پنل LED پشتی آن وجود دارد. سری ROG Phone 6 دارای طراحی دوربین کمی متفاوت خواهد بود. این مورد یک جزیره دوربین افقی با سیستم دوربین سه‌گانه در 6 و 6 Pro می‌باشد.

جالب اینجاست که نمایشگر ال‌ای‌دی ROG Phone 6 در مقایسه با POMOLED ROG Phone 5 کمی بزرگ‌تر است. باز هم، این بار، برخلاف صفحه‌نمایش در ROG Phone 5، نمایشگر گوشی جدید دقیقاً عمودی خواهد بود. جالب اینجاست که یکی از گوشی‌های ROG 6 دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و گرافیک پشتی متفاوتی با گوشی دیگر است. همچنین برند Republic of Gamers در پایین این دستگاه‌ها وجود دارد.

جدا از این، چیز دیگری از رندرها کسب نمی‌شود. اما با توجه به اینکه ROG Phone 5 در مارس 2021 عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های ROG آینده در ماه‌های آینده عرضه شوند.

رندر ROG Phone 6 و Zenfone 9 ایسوس

رندر ROG Phone 6 و Zenfone 9 ایسوس

همچنین طبق یک اسکرین‌شات منتسب به پرچمدار Zenfone 9، از تجهیز این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ثانویه کوچک در زیر دوربین‌های دوتایی آن می‌باشد.

سری ASUS ROG Phone 5 با صفحه‌نمایش 6.78 اینچی سامسونگ Super AMOLED عرضه شده و دارای رزولوشن +Full-HD، رفرش‌ریت 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتز است. این گوشی‌ها دارای اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر هستند. این سری همچنین دارای سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسلی و یک دوربین در قسمت جلویی خود می‌باشد.

در داخل، ROG Phone 5 ،5 Pro و 5 Ultimate از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 استفاده می‌کند. مدل‌های 5 و 5 پرو تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند، درحالی‌که مدل 5 Ultimate دارای یک گزینه رم 18 گیگابایتی است. این تلفن‌ها از باتری دوگانه (3000 + 3000 میلی‌آمپر ساعت) با ظرفیت کلی سلول 6000 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون رندر های احتمالی ASUS ROG Phone 6 و Zenfone 9 چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این دستگاه‌ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی