حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی ایسوس Zenfone 9 یک هفته پیش از معرفی رسمی این گوشی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

به‌تازگی، افشاگر _snoopytech_ چندین تصویر با کیفیت از Zenfone 9، گوشی کامپکت پرچمدار آینده ایسوس را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی آن را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. پیش از این، ایسوس رسما رویداد معرفی گوشی جدید خود را برای تاریخ 6 مرداد 1401 برنامه‌ریزی کرده بود.

طراحی نهایی ایسوس Zenfone 9

هفته گذشته، ایسوس تأیید کرد که گوشی هوشمند Zenfone 9 خود را در تاریخ 28 ژوئیه معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین یک انیمیشن کوتاه از ظاهر گوشی هوشمند کامپکت بعدی خود را نیز به‌اشتراک گذاشت. بااین‌حال، اخیرا _snoopytech_ با ارائه تصاویر متعدد باکیفیت از این گوشی، طراحی نهایی آن را از تمامی زوایا نمایش داده است.

طراحی نهایی ایسوس Zenfone 9

طراحی نهایی ایسوس Zenfone 9

تصاویر منتشرشده، زنفون 9 را در یکی از رنگ‌های خود نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که ایسوس قصد دارد Zenfone 9 را در چهار رنگ به‌فروش برساند، اگرچه باید دید که آیا این شرکت گوشی پرچمدار آینده خود را در همه بازارها به‌فروش خواهد رساند یا خیر. صرف‌نظر از این موضوع، تصاویر جدید تأیید می‌کنند که Zenfone 9 از دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی به‌علاوه «لرزشگیر گیمبال» در یکی از دو لنز پشتی خود استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، ایسوس از یک دوربین جلوی تکی در سوراخ نمایشگر در گوشه سمت چپ بالای صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

همچنین Zenfone 9 دارای یک نمایشگر مسطح 5.9 اینچی با حاشیه‌های نسبتا باریک بالا و پایین، همراه با سوراخ بلندگو در لبه بالایی گوشی خواهد بود. بااین‌حال، این دستگاه برخلاف مدل قبلی خود دارای لبه‌های صاف است. علاوه‌بر این، گوشی جدید ایسوس دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C به‌همراه دو دکمه فیزیکی در سمت راست خود می‌باشد. ظاهراً، ایسوس زنفون 9 را به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر 120 هرتزی و باتری دوگانه 4300 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد کرد. Zenfone 9 همچنین دارای یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود خواهد بود که می‌تواند به‌عنوان کلید هوشمند برای اسکرول صفحه وب نیز استفاده شود.

نظر شما پیرامون تصاویر باکیفیت از گوشی Zenfone 9 ایسوس و طراحی نهایی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی