حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 9 مشخص شد: 6 مرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

اوایل هفته جاری، ایسوس به‌طور تصادفی یک تیزر تبلیغاتی از پرچمدار آینده خود، Zenfone 9، را منتشر کرد که جزئیات کلیدی این گوشی را پیش از معرفی رسمی آن، فاش می‌کرد. حال، ایسوس امروز با تأیید رسمی تاریخ معرفی Zenfone 9، اعلام کرد که از این گوشی پرچمدار در تاریخ 28 جولای (6 مرداد 1401) رونمایی خواهد کرد.

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 9

ایسوس وب‌سایت رسمی خود را با یک بنر جدید به‌روز کرده است که تأیید می‌کند که Zenfone 9 را در رویدادی در 28 جولای در ساعت 9 صبح به‌وقت شرقی معرفی خواهد کرد. درحالی‌که این بنر چیز دیگری را در مورد دستگاه فاش نمی‌کند، نگاهی به نمایشگر آن را به ما نشان می‌دهد و طرحی را که هفته گذشته در ویدیوی تبلیغاتی مشاهده کردیم، تأیید می‌کند.

طبق ویدیوی تبلیغاتی فاش‌شده، زنفون 9 ایسوس یک پرچمدار جمع‌وجور خواهد بود که دارای طراحی جدید با دو ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی، صفحه‌نمایش تخت و فریم فلزی با لبه‌های مربع است. این گوشی هوشمند دارای تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، لرزشگیر هیبریدی شش محوره گیمبال و اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خواهد بود.

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 9

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 9

همچنین می‌دانیم که Zenfone 9 دارای صفحه‌نمایش 5.9 اینچی 120 هرتزی AMOLED سامسونگ با سوراخ نمایشگر تکی در گوشه سمت چپ برای دوربین سلفی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلندگوهای استریو دوگانه و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است. این گوشی همچنین در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی عرضه خواهد شد.

ویدیوی تبلیغاتی همچنین تأیید کرده است که ایسوس دو لوازم جانبی جدید را با دستگاه ارائه خواهد کرد: یک پایه کوله‌پشتی هوشمند و یک قاب کانکس انعطاف‌پذیر با پایه یا جای کارت اختیاری. ازنظر نرم‌افزاری، Zenfone 9 احتمالاً ZenUI ایسوس مبتنی‌بر اندروید 12 را اجرا می‌کند و چند ویژگی منحصربه‌فرد مانند پشتیبانی از ورودی حرکتی برای حسگر اثرانگشت و حالت جدید Light Trail برای عکاسی در شب را ارائه می‌کند.

بر اساس این مشخصات، معتقدیم Zenfone 9 می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جمع‌وجور امسال باشد.

دیدگاه شما پیرامون گوشی هوشمند ایسوس Zenfone 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی