حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی Zenfone 9 ایسوس در ویدیو فاش‌شده از آن تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس، شایعات

با گذشت زمان، پرچمداران اندرویدی با ابعاد کوچک رفته‌رفته درحال انقراض هستند، اما حداقل یک برند هنوز در تلاش است تا آن‌ها را زنده نگه دارد. به‌تازگی، ویدیوی تبلیغاتی رسمی از معرفی Zenfone 9 ایسوس به بیرون درز کرده است که طراحی، مشخصات کامل و ویژگی‌های این پرچمدار جمع‌وجور را فاش می‌کند.

مشخصات و طراحی Zenfone 9 ایسوس

Asus Zenfone 8 یکی از تنها گوشی‌های هوشمند اندرویدی کوچک در سال گذشته بود که با صفحه‌نمایش 5.9 اینچی اما تراشه پرچمدار کوالکام و سایر مشخصات قابل‌توجه مشابه با سایر گوشی‌های رده‌بالا به بازار عرضه شد.

اکنون زنفون 9 درحال آماده شدن برای پیروی از همین مدل است. اخیرا TechGoing ویدیویی از گوشی جدید ایسوس را منتشر کرده که زنفون 9 را با طراحی جدید و همچنین جزئیات آن نشان می‌دهد.

ویدیو

ازطریق ویدیو، می‌دانیم که Zenfone 9 همان صفحه‌نمایش کوچک قبلی را با اندازه 5.9 اینچی خواهد شد. این نمایشگر همچنین دارای دوربین سلفی تعبیه‌شده در سوراخ نمایشگر سمت چپ دستگاه بوده و از پنل AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز استفاده می‌کند.

درباب مشخصات داخلی، این گوشی قطعاً یک دستگاه پرچمدار خواهد بود. تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت آن را تأمین می‌کند و از این نظر، حتی قوی‌تر از پرچمداران سری گلکسی اس 22 سامسونگ ظاهر خواهد شد. باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی این گوشی را تأمین کرده و ایسوس همچنین گواهی IP68 را برای آن درنظر گرفته است.

مشخصات و طراحی Zenfone 9 ایسوس

مشخصات و طراحی Zenfone 9 ایسوس

سخت‌افزار دوربین نیز نسبتاً مناسب به‌نظر می‌رسد، با سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 برای لنز اصلی دوربین که در شمار زیادی از گوشی‌های اندرویدی رده‌بالا نیز شاهد استفاده از آن هستیم. ایسوس همچنین می‌گوید که این سنسور برای عملکرد لرزشگیر خود به یک “ماژول گیمبال” مجهز شده است.

یک حسگر اثرانگشت کناری در دکمه پاور و بلندگوهای استریو دوتایی نیز در این دستگاه تعبیه شده است. حتی یک جک هدفون نیز وجود دارد که این روزها در کمتر دستگاهی شاهد استفاده از آن هستیم و در سال جاری، تنها اکسپریا 1 مارک 4 سونی در رده پرچمداران به آن مجهز شده است. این گوشی همچنین در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان معرفی Asus Zenfone 9 هنوز مشخص نیست؛ اما سال گذشته، سری Zenfone 8 در اواخر ژوئن به فروش رسید.

ایسوس همچنین برخی از لوازم جانبی جدید را با این دستگاه عرضه می‌کند، ازجمله یک کیف پایه و یک «جایگاه هوشمند کوله‌پشتی» که امکان ضبط بدون دست و اتصال به اینترنت را فراهم می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات و طراحی گوشی هوشمند Zenfone 9 ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه عجب بعد مدتها از طراحی یه گوشی خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی