حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس برای Zenfone 9 رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، ایسوس

ماه گذشته بود که ایسوس از جدول زمانی رسمی بروزرسانی اندروید 13 خود رونمایی کرد و اولین دستگاهی که قرار است آن را دریافت کند Zenfone 9 بود. امروز این اتفاق افتاده است و آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس برای Zenfone 9 رسما ارائه شد.

آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس Zenfone 9

جالب است بدانید که بر خلاف سایر شرکت‌ها، ایسوس عرضه آپدیت‌های خود را بر اساس شماره سریال انجام می‌دهد، نه بر اساس کشور یا منطقه، بنابراین اساساً شانسی است که چه کسی آپدیت را دریافت کند. البته اگر ار منو تنظیمات به صورت دستی بررسی کنید به احتمال زیادی این آپدیت را ببینید.

آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس زنفون ۹ با ورژن WW_33.0804.2060.65 ارائه شده است و شامل وصله امنیتی دسامبر 2022 است. رابط کاربری ZenUI ایسوس به خصوص از نظر ظاهری بسیار نزدیک به اندروید خام باقی مانده است، هرچند که در برخی موارد قابلیت‌های کاربردی را ارائه می دهد. با این حال، هیچ چیز خیلی سفارشی نیست و احساس کلی رابط کاربری به طرز شدیدی شبیه چیزی است که در گوشی‌های پیکسل دریافت می کنید.

آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس زنفون ۹

آپدیت اندروید ۱۳ زنفون ۹

این آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس شامل تغییرات مهم سیستم عامل جدید گوگل می‌شود. مجوز جدید نوتیفیکیشن‌ها، کپی و پیست بین دستگاه‌ها، افزایش حریم خصوصی در هنگام دسترسی به فایل‌های شما توسط برنامه ها، پخش کننده رسانه جدید با نوار پخش جدید و نمایش کامل کاور آهنگ و امکان تغییر زبان هر برنامه به صورت جداگانه از جمله این موارد هستند.

دستگاه‌های بعدی ایسوس که به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند، Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip هستند که ماه آینده آن را دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره عملکرد ایسوس در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)