حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس برای Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، ایسوس

شاید ما خیلی با نام ایسوس به یاد موبایل‌های این برند نباشیم اما موبایل های قابل توجهی را تولید کرده است. خانواده Zenfone 8 این شرکت موبایل های جذابی هستند که هر چند در بازار ما یافت نشوند اما چیزی از قابل توجه بودن آن ها کم نمی کند. امروز آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس برای Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip ارایه شده است و این می تواند خبر خوبی برای کاربران آن باشد. همچنین تعهد این شرکت به ارایه زودهنگام آپدیت را نشان می دهد.

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس

دوماه پیش بود که آپدیت اندروید ۱۲ به صورت رسمی و نهایی از سوی گوگل عرضه شد. مدت کوتاهی پس از عرضه، سازندگان گوشی های هوشمند شروع به رونمایی از نسخه های شخصی شده خود کردند و نقشه راه خود برای ارایه این آپدیت ارایه کردند.

تاکنون، شرکت های کمی در زمینه ارائه اندروید ۱۲ برای گوشی های هوشمند خود موفق بوده اند. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که از رقبا جلوتر است و می‌توانیم به OnePlus نیز در مورد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش اشاره کنیم. در همین حال، شرکت‌های دیگر هنوز ماه‌ها با ارائه اندروید 12 فاصله دارند و همچنان گوشی هایی با اندروید ۱۱ را معرفی می‌کنند. به همین دلیل، دیدن ASUS در این بخش از رقابت جالب است.

ایسوس ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip حالا به کلاب کم تعداد گوشی های مجهز به اندروید 12 می‌پیوندند. این عرضه آپدیت اندروید ۱۲ توسط ایسوس همچنین یک تغییر اساسی را برای این شرکت تایوانی از نظر عرضه سریع آپدیت نشان می دهد. این شرکت نسبت به عرضه آپدیت ها قبلا نسبتا کند بوده است.

ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip

ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس دو ماه پیش منتشر شد. این شرکت قول داده بود که این به روز رسانی را در ماه جاری میلادی ارایه کند و همین کار را هم کرد. شایان ذکر است که به روز رسانی به صورت افزایشی در حال انتشار است. بنابراین، ممکن است برای دریافت اعلان OTA همچنان لازم باشد چند روز صبر کنید.

آپدیت اندروید ۱۲ گوشی های ایسوس چه زمانی ارایه می شود؟ چه مدل هایی آپدیت می شوند؟

ایسوس ZenFone 8 Flip یکی از معدود پرچمداران سال 2021 بود که صفحه نمایش بدون ناچ و بدون دوربین زیر نمایشگر داشت. برای سومین بار متوالی، این شرکت مکانیزم دوربین چرخشی خود را ارائه کرده است و هر زمان که نیاز به گرفتن عکس سلفی داشته باشید، دوربین را به جلو می‌چرخاند. از سوی دیگر، ZenFone 8 یک گوشی هوشمند معمولی با صفحه نمایش سوراخ دار بود. Flip برخی از کاربران را ناامید کرد زیرا به غیر از ارائه Snapdragon 888 در سایر مشخصات بهبودی به همراه نداشت. جدا از چیپست این دستگاه اساساً ZenFone 7 Pro بود.

نظر شما درباره عملکرد ایسوس در ارایه آپدیت اندروید ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آنر مجیک ۳ پرو پلاس امتیاز اسپیکر ۸۱

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)