حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل گوشی های جدید ایسوس، کاربر را مجبور به تعویض مادربرد می‌کند!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ایسوس، مشکلات

زنفون‌ها و ROG Phone، گوشی‌های شناخته شده ایسوس هستند. البته میزان فروش این گوشی‌ها، به اندازه رقبا نیست. اما با این وجود، کاربران نسبتاً زیادی این گوشی‌ها را تهیه کرده‌اند. اخیراً مشکل گوشی های جدید ایسوس، خبرساز شده است. این مشکل، شما را مجبور به تعویض مادربرد دستگاه می‌کند!

مشکل گوشی های جدید ایسوس، به همین سادگی‌ها قابل حل نیست

ایسوس چند ماه پیش از سری Zenfone 8 خود با دو عضو کامپکت و بزرگ رونمایی کرد.

 

زنفون ٨ و زنفون ٨ فلیپ ایسوس رسما معرفی شدند

 

به نقل از Gizmochina، برخی از گوشی‌های پرچمدار ایسوس اعم از زنفون ٨، زنفون ٨ Flip و حتی ROG Phone 5، به دلیل خطای مرموزی با نام Ramdump، دچار مشکل شده‌اند. هم اکنون تنها راه حل قطعی این مشکل، تعویض مادربرد است! تاکنون شکایت‌های زیادی از سوی دارندگان این گوشی‌ها در انجمن رسمی ایسوس ارسال شده است. مشکل گوشی های جدید ایسوس، به طوری است که ناگهان نمایشگر سیاه می‌شود. بعد از آن، خطایی با عنوان “در انتظار فلش کامل Ramdump…” ظاهر می‌شود. این اتفاق، معمولاً در مواردی مانند بی کار بودن زیاد تلفن، قرار دادن گوشی در شارژ تا صبح و یا استفاده مدوام رخ می‌دهد.

متأسفانه اگر این مشکل گریبان گیر شما شود، هیچ راهی برای فرار از آن نخواهید داشت! با نگه داشتن دکمه‌های خاموش و روشن و کلیدهای تنظیم صدا برای ورود به حالت ریکاوری، هیچ اتفاق خاصی نیز رخ نمی‌دهد. بنابراین، تنها گزینه پیش روی کاربران این است که مادربرد دستگاه دچار مشکل خود را تعویض کنند! اما در این بین، پیشنهاد تعویض مادربرد اصلا اقتصادی نیست و هزینه زیادی دارد. زیرا این کار، تقریباً به اندازه قیمت خود دستگاه تمام می‌شود! از دو ماه پیش، یکی از مدیران انجمن رسمی ایسوس خبر از بررسی این مشکل داد. اما با گذشت این مدت، همچنان شکایات جدیدی در حال انباشته شدن هستند. به نظر می‌رسد که گوگل هیچ پیشنهاد دیگری جز تعویض مادربرد ندارد!

اما ظاهراً برخی از کاربران توانسته‌اند با نگه داشتن هر سه دکمه پاور، افزایش صدا و کاهش صدا، وارد بوتلودر بشوند. تکنیک این کار، نگه داشتن همزمان سه دکمه برای وارد شدن به فست بوت است. در هنگامی که این اتفاق افتاد، همچنان دکمه‌ها را نگه دارید تا گوشی کاملاً بوت شود. در همین حین، می‌توانید دکمه‌ها را رها کنید. اگرچه که این روش، تنها برای چند کاربر جوابگو بوده است و هیچ تضمینی برای حل این مشکل وجود ندارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید گوشی‌های ایسوس هستید، فعلاً بهتر است منتظر باشید تا ایسوس این مشکل را برطرف کند.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا ایسوس می‌تواند این مشکل را سریع‌تر حل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اینجوری که ملت بیچاره میشن
بخصوص ملت ایران که چیزی بنام گارانتی واقعی وجود نداره

brbapapa

یه تورنومنت مسخره بین همه‌ی برندها راه افتاده که هر کی زودتر و بیشتر محصول داد بیرون برنده‌ست و این وسط تنها چیزی که اول از همه فدا میشه کیفیته و بس. بجای تمرکز بر کیفیت برندها بر تبلیغات و اعداد تمرکز میکنن تا ظاهر محصولات رو شگفت انگیز نشون بدن و مشتری رو مجاب به خرید کنند در حالیکه داخل معلوم نیست چخبره. حرف از برند خاصی نیست بنظرم الان همشون درگیر این بازی شدن متاسفانه. حرف حق رو mkbhd زد که گفت دلخوش به وعده وعید برندها و آپدیت‌هاش نباشید که توی آپدیت بعدی فلان و بهمان میکنیم، گوشی یا محصول زمان خرید باید کامل و بی نقص باشه نه بعد صدتا آپدیت!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️