حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، ایسوس

ایسوس در دنیای موبایل نه تنها فلسفه خاص خود را دارد، بلکه آنقدرها فروش بالایی را هم تجربه نمی‌کند. با وجود ارائه پرچمدارهای مختصر و مفید که به دور حاشیه هستند اما روال تایوانی ها همین است. حدودا ۱ ماه و نیم پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس برای Zenfone 9 رسما ارائه شد. امروز نوبت به پرچمدرا قبلی آن یعنی سری زنفون ۸ می رسد. بله، به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip رسما ارائه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ ایسوس Zenfone 8

ایسوس به تازگی شروع به عرضه اندروید 13 پایدار برای پرچمدارهای سال 2021 خود یعنی Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip کرده است. این به روز رسانی همچنین با جدیدترین وصله امنیتی اندروید یعنی وصله ماه ژانویه 2023 ارائه می شود.

ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip

ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip

ای آپدیت با ورژن 33.0210.0210.210 ارائه می‌شد. هر چند که رابط کاربری Asus نزدیک به اندروید خام است اما این آپدیت نه تنها ویژگی‌های ذاتی اندروید 13 را به همراه دارد، بلکه چند ویژگی اضافی را نیز به لطف شخصی سازی‌های ایسوس اضافه می‌کند.

اگر شما در اروپا، روسیه، هند یا تایوان هستید، باید به زودی نوتیفیکیشن آپدیت اندروید ۱۳ زنفون ۸ ایسوس یا مدل فلیپ آن را دریافت کنید.

نظر شما درباره عملکرد ایسوس در ارائه آپدین اندروید ۱۳ چیست؟ در مقایسه با برندهای بسیار پرفروشی چون شیائومی فکر می‌کنید چطور عمل کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)