حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Legion Y700 لنوو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دالبی اتموس رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

هفته گذشته، مقامات لنوو تصویری را به اشتراک گذاشتند که لوگو Legion در آن به وضوح دیده می‌شد. با توجه به ابعاد دستگاه مشخص بود که تصویر منتشر شده مربوط به یک تبلت می‌شود. هم اکنون، پس از گذشت یک هفته، تبلت Legion Y700 لنوو رسماً معرفی شده است.

تبلت Legion Y700 لنوو احتمالا به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز می‌شود

طبق گزارش ITHome، این دستگاه سرانجام توسط لنوو رونمایی شد. و تبلت گیمینگ Legion Y700 نام داشت. همان‌طور که می‌دانید، با توجه به استفاده از نام Legion، کاملاً مشخص است که دستگاه مذکور برای بازی بهینه سازی شده و به عبارتی دیگر یک تبلت گیمینگ است. این تبلت مناسب افرادی است که علاقه مند بازی با تلفن همراه خود هستند. اما به دستگاه بزرگ‌تری برای تجربه بهتر نیازمندند.

تبلت Legion Y700 لنوو با صفحه نمایش ۸.۸ اینچی به همراه رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل به دست کاربران خواهد رسید. از یک دستگاه گیمینگ به جز تراشه قوی، یک صفحه نمایش سریع نیز انتظار می‌رود. لنوو نیز به خوبی از این مسئله آگاه بوده و جدیدترین محصول گیمینگ خود را به نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتزی مجهز کرده است. این صفحه نمایش، همچنین از فضای رنگی DCI-P3 به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

پوستر Lenovo Legion Y700

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، با توجه به پوستر منتشر شده، تبلت Legion Y700 لنوو از حاشیه های نابرابری برخوردار است. همچنین یک دوربین تکی به همراه یک فلش در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. تیزر های منتشر شده در گذشته نشان می‌دادند که این دستگاه دارای طراحی جعبه ای شکل به همراه لبه های تیز و قاب پشتی از جنس فلز برس خورده خواهد بود. همچنین نزدیک یکی از لبه های این دستگاه عبارت های JBL، Dolby Vision و Dolby Atmos دیده می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود که جدیدترین تبلت گیمینگ لنوو صدایی فوق العاده را تولید کند، و بتواند تجربه شما از بازی را بهبود بخشد.

تصویر منتسب به Legion Y700

لنوو اطلاعات بیشتری از دستگاه مذکور را فاش نکرده است. اما با توجه به آنکه با محصولی گیمینگ روبرو هستیم، انتظار می‌رود لنوو تراشه قدرتمندی را برای این دستگاه در نظر گرفته باشد. محتمل ترین گزینه، تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 است.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 با Snapdragon 870 رسماً معرفی شد

آیا لنوو به سراغ قدرتمندترین تراشه کوالکام خواهد رفت یا ممکن است از Dimensity 9000 و یا حتی تراشه های دیگر استفاده کند؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی