حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رسما عرضه گوشی تاشو و تبلت خود در آینده نزدیک را تایید کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت

مدت‌های مدیدیست که شایعه شده اوپو، به‌زودی وارد حوزه تبلت‌ها می‌شود. هنگامی که این شرکت ColorOS 12 را بر پایه اندروید 12 رونمایی کرد، مشخص شد که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل همراه آنها به‌لطف یک رابط کاربری جدید، با دستگاه‌های مختلف از جمله تبلت و گوشی‌های تاشو سازگار است. امروز نیز، یکی از مدیران ارشد این شرکت رسماً ورود اوپو به عرضه گوشی تاشو و تبلت در آینده نزدیک را اعلام کرد.

عرضه گوشی تاشو و تبلت توسط اوپو

در اجلاس شرکای اوپو، Liu Bo، نایب رئیس OPPO و رئیس OPPO چین، برنامه‌های این شرکت را برای محصولات گران‌قیمت، محصولات اینترنت اشیا و استراتژی تجارت الکترونیک فاش کرد.

بر اساس گزارش Sina Technology، مدیر OPPO تأیید کرد که شرکت او اولین تبلت خود را در نیمه اول سال 2022 عرضه می‌کند. پیش از این، شایعه شده بود که vivo نیز، قرار است اولین تبلت خود را در همان زمان عرضه کند.

مدیر اجرایی همچنین فاش کرد که OPPO همچنین “گوشی‌های چند شکل” را معرفی می‌کند. به عبارت دیگر، این شرکت قصد ارائه تلفن‌های تاشو و دستگاه‌های مشابه آن مانند گوشی‌های کشویی را داراست؛ اما متأسفانه، وی زمان‌بندی خاصی برای ورود رسمی آنان به بازار را بیان نکرد.

عرضه گوشی تاشو و تبلت توسط اوپو

عرضه گوشی تاشو و تبلت توسط اوپو

سال گذشته، غول فناوری یک تلفن هوشمند کشویی با نام OPPO X 2021 را به نمایش گذاشت. این شرکت حتی از طراحی سه‌بعدی گوشی هوشمندی با همکاری یک شرکت طراحی ژاپنی به نام “nendo” خبر داد. بنابراین، می‌توان انتظار نسخه تجاری این محصولات را در آینده نزدیک داشت.

در مورد دستگاه‌های رده‌بالا، لئو بو فاش کرد که OPPO درحال‌حاضر سومین برند برتر اندرویدی در بازار گوشی‌های هوشمند چینی و دومین برند بزرگ در بازار تلفن‌های هوشمند آفلاین چین می‌باشد. وی همچنین اعلام کرد که آگاهی از سری OPPO Find X3 از 46 درصد به 60 درصد افزایش یافته است.

علاوه‌بر این، با تبدیل شدن OnePlus به یک برند فرعی OPPO پس از ادغام، تجارت الکترونیک این شرکت نیز با حضور در خرده‌فروشی‌های محبوب مانند JD Suning ،GOME ،Pinduoduo و دیگران، علاوه‌بر مرکز تجاری Huantai Mall، قوی‌تر می‌شود.

درنهایت، اوپو اعلام کرد که به عرضه محصولات جدید در انواع مختلف محصولات اینترنت اشیا مانند هدفون‌های بی‌سیم، ردیاب‌های تناسب‌اندام، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند و موارد دیگر ادامه می‌دهد.

حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو با الهام از طرح ایسوس Padfone X

نظر شما راجع‌به تایید رسمی عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و تبلت از سوی اوپو چیست؟ به‌نظر شما، شرکت چینی چه مشخصات و فرم طراحی‌ای را برای دستگاه‌های آینده خود درنظر می‌گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی