حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی هواوی P50 Pocket مشخص شد: ٢ دی ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های فراوان، هنوز تسلیم نشده و می‌خواهد به فعالیت در بخش گوشی‌های هوشمند خود، ادامه دهد. به همین صورت است که تاریخ رونمایی هواوی P50 Pocket رسماً مشخص شده است. این دستگاه، یک گوشی منعطف محسوب می‌شود.

تاریخ رونمایی گوشی منعطف هواوی P50 Pocket، ٢ دی ماه خواهد بود

مدتی پیش، از طراحی دوربین فاش شده هواوی Mate V صحبت کرده بودیم.

 

طراحی دوربین گوشی تاشو هواوی Mate V مانند هواوی P50 خواهد بود

 

بر اساس گزارش Myfixguide، برای مدتی طولانی، گزارشاتی وجود داشتند که حاکی از ارائه یک گوشی منعطف عمودی از سوی هواوی بودند. اکنون به نظر می‌رسد که انتظارات برای به وقوع پیوستن این اتفاق، به پایان رسیده‌اند و هواوی بالأخره قصد دارد این کار را انجام دهد.

امروز صبح، هواوی در حساب رسمی خود، خبر از رونمایی یک گوشی جدید با نام هواوی P50 Pocket داد! بر اساس پوستر منتشر شده، این گوشی در تاریخ ٢٣ دسامبر ٢٠٢١ (۲ دی ١۴٠٠) رسماً معرفی می‌شود. همچنین با توجه به پوستر منتشره، می‌توان فهمید که P50 Pocket احتمالاً همان گوشی منعطف Mate V است!

البته مشخص نیست که چرا این گوشی، با همان نام سری Mate معرفی نمی‌شود. چرا که گوشی‌های منعطف پیشین هواوی، در این سری عرضه شده بودند. ظاهراً هواوی در نظر دارد تا گوشی منعطف عمودی خود را تحت نام سری P50 روانه بازار کند. احتمالاً عرضه این گوشی، خیلی گسترده نیست.

با استناد به شایعات قبلی، هواوی قرار است از تراشه Kirin 9000 در P50 Pocket استفاده کند. این تراشه، قوی‌ترین چیپست هواوی است. به طوری که از لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC در کنار هسته‌های Cortex-A77 با حداکثر فرکانس ٣.١٣ گیگاهرتزی بهره می‌برد. شایان ذکر است که سری گوشی‌‌های منعطف جدید هواوی، از جمله همین P50 Pocket، مشتریان بازار گوشی‌های سری Galaxy Z Flip و موتورولا Razr را مورد هدف قرار می‌دهد. علاوه بر این، ما انتظار قیمت کم‌تری از P50 Pocket رفتیم.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی هواوی P50 Pocket چیست؟ تا چه حد مشتاق ارائه یک گوشی منعطف جدید از سوی هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️