حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره رسمی ریلمی به عرضه گوشی تاشو و دوربین زیر نمایشگر در سال ۲۰۲۲

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

کانسپتی که در آن گوشی‌های تاشو و فناوری دوربین زیر نمایشگر به جریان اصلی تبدیل شوند، اکنون بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده است؛ چراکه تعداد بیشتری از تولیدکنندگان، درحال ورود به این حوزه می‌باشند. به‌نظر می‌رسد آخرین موردی که به این جریان ملحق شده، Realme باشد. یکی از مقامات رسمی این شرکت چینی به‌تازگی به ارائه گوشی تاشو و دوربین زیر نمایشگر ریلمی در سال 2022 اشاره کرده است.

گوشی تاشو و دوربین زیر نمایشگر ریلمی

در پستی رسمی در حساب کاربری Weibo، مدیر ارشد فناوری ریلمی، Xu Qi Chase، اظهار داشت که حالت‌های جدید گوشی‌های هوشمند مانند دوربین زیر نمایشگر و فناوری تاشو در سال آینده «بیش‌تر بالغ خواهند شد». اگرچه این به‌طور مستقیم نشان نمی‌دهد که realme واقعاً چنین فناوری‌هایی را عرضه خواهد کرد، اما همچنان می‌تواند یک تیزر ازآنچه در آینده به‌وقوع می‌پیوندد، باشد.

شرکت مادر ریلمی یعنی اوپو، درواقع بر روی یک گوشی تاشو با نمایشگر تاشونده به‌سمت خارج کار می‌کند؛ بنابراین تعجب‌آور نیست که ریلمی نیز کار بر روی دستگاه مشابهی را آغاز کرده باشد. اگر OPPO و realme گوشی‌های تاشو خود را عرضه کنند، به شرکت‌های دیگر مانند هواوی، سامسونگ و شیائومی می‌پیوندند که همگی پیش‌تر گوشی‌هایی با این فناوری را به تولید انبوه رسانده‌اند.

گوشی تاشو و دوربین زیر نمایشگر ریلمی

گوشی تاشو و دوربین زیر نمایشگر ریلمی

برخی از طرح‌هایی که ادعا می‌شود متعلق به گوشی تاشو اوپو است (تصویر اصلی مطلب)، به بیرون درز کرده که نام “realme GT 2 Fold” را برجسته می‌کند. اگرچه، به‌نظر می‌رسد که این طرح‌ها توسط طرفداران طراحی شده‌اند و از این رو باید با شک‌وتردید به آنها نگریست.

در مورد دوربین زیر نمایشگر، ریلمی پیش‌تر پتنت تلفنی را ثبت کرده بود که ظاهراً از این فناوری استفاده می‌کند. اسناد ثبت اختراع، یک گوشی با طراحی تمام صفحه را به نمایش می‌گذارد که نشان می‌دهد دوربین سلفی آن می‌تواند زیر نمایشگر تعبیه شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که این گوشی به اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش نیز مجهز شده باشد.

شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه برای ارائه هرچه بیشتر نمایشگر تمام‌صفحه در محصولات خود، در سالیان گذشته به رقابت پرداخته، درحالی‌که ابعاد دستگاه را نیز به‌صورت جمع‌وجور نگه داشته‌اند. ازآنجایی‌که کاربران بیشتر و بیشتر به نمایشگرهایی علاقه‌مند شده‌اند که توسط سرویس‌های پخش محتوا مانند نتفلیکس تغذیه می‌شوند، تقاضا برای نمایشگرهای بزرگ‌تر نیز افزایش یافته است. از این گذشته، هرچه نمایشگر بزرگ‌تر باشد، تجربه تماشای بهتری خواهید داشت.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون اشاره رسمی ریلمی به احتمال عرضه گوشی تاشو و فناوری دوربین زیر نمایشگر در سال ۲۰۲۲ چیست؟ آیا طراحی تأیید نشده realme GT 2 Fold را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی