حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی علامت تجاری V Pencil را به‌ثبت رساند؛ احتمال استفاده از قلم در Mate V آینده

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، هواوی

هواوی چند سالی است که دستگاه‌هایی با پشتیبانی از قلم را تولید و عرضه می‌کند. قلم‌های این شرکت که با نام تجاری M-Pencil به‌فروش می‌رسند، از قابلیت‌های متنوعی ازجمله اتصال چند دستگاه پشتیبانی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد از قلم یکسانی برای گوشی و تبلت سازگار با آن، به‌طور همزمان استفاده کنند. چند ماه پیش، هواوی نسل دوم قلم محبوب خود با نام M-Pencil 2 را در کنار تبلت‌های جدید سری 2 MatePad روانه بازار کرد، اما این احتمال وجود دارد که ما امسال قلم دیگری را این کمپانی ببینیم که انتظار می‌رود با نام تجاری V-Pencil و درکنار گوشی تاشو جدید هواوی یعنی Mate V معرفی شود.

علامت تجاری هواوی V Pencil

به‌تازگی وب‌سایت LetsGoDigital دریافته که سازنده چینی برای علامت تجاری Huawei V-Pencil درخواست حق اختراعی را ثبت کرده است. این درخواست در ۱۲ مهرماه ثبت شده و اگر پیش از این متوجه ارتباط آن با یک قلم نشده‌اید، در توضیحات آن آمده که “قلم الکترونیکی، قلم کامپیوتر، قلم صفحه لمسی” می‌باشد.

انتظار می‌رود که قلم Huawei V-Pencil در کنار گوشی تاشو Huawei Mate V معرفی شود که طبق شایعات، برای عرضه در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است. بنابراین، دور از ذهن نیست که بگوییم این قلم مخصوص طراحی تاشو می‌باشد، همان‌طور که سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ خود را با قلم مخصوصی به نام S Pen Fold Edition که برای دستگاهی تاشو طراحی شده بود، عرضه کرد.

علامت تجاری هواوی V Pencil

علامت تجاری هواوی V Pencil

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که اگر V-Pencil واقعاً با Huawei Mate V سازگار باشد، ممکن است این گوشی تاشو دارای طراحی صدفی مانند گلکسی زد فلیپ ۳ نبوده، اما درعوض طراحی مشابه Mate X2 که در اوایل سال جاری عرضه شد، داشته باشد.

مشخصات گوشی تاشو Mate V هنوز ناشناخته است اما انتظار می‌رود که قدرت آن توسط تراشه Kirin 9000 4G تأمین شود و طبق نقل‌قولی که پیش از این و از طریق RODENT950 در توییتر منتشر شده بود، از همان مکانیزم لولا فلزی مایع موجود در Mate X2 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه شما درباره قلم آینده هواوی با نام V Pencil و احتمال عرضه آن با گوشی تاشو Mate V این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

آقای عطای ی وقتی فیلتر شکن بازه ترنجی بالا نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی