حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده ریلمی GT 2 Pro جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Realme، شایعات

تصویر زنده ریلمی GT 2 Pro که اخیراً فاش شده است، برخی از اطلاعات کلیدی این گوشی هوشمند را مشخص می‌کند. ریلمی در حال آماده سازی خود برای رونمایی از اولین تلفن هوشمند پرچمدار پریمیومش با نام GT 2 Pro است. شایعات زیادی درباره این محصول وجود دارد. در اوایل هفته، برخی گزارشات حاکی از آن بودند که ریلمی به زودی از پرچمدار خود در دو نسخه رونمایی خواهد کرد.

ریلمی GT 2 Pro از یک ترابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود

اگر گزارشات گذشته قابل اعتماد باشند، پرچمدار آینده ریلمی در دو نسخه (یک نسخه با دوربین زیر نمایشگر و یک نسخه با دوربینی در پانچ هول) معرفی خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید، موتورولا نیز با تلفن هوشمند Moto Edge X30 استراتژی مشابهی را اتخاذ کرده است. گفته می‌شود نسخه محدودی از این گوشی به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد بود.

اوایل امروز (۱۰ دسامبر)، افشاگر مشهور اطلاعات، یعنی Ishan Agarwal، تصویر زنده ریلمی Realme GT 2 Pro را منتشر کرد. اگر تصویر فوق قابل اعتماد باشد، پرچمدار آینده ریلمی با حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی نیز در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه مورد بحث، اولین تلفن هوشمند ریلمی خواهد بود که از چنین ظرفیتی برای حافظه داخلی برخوردار است. البته که انتظار می‌رود این پرچمدار با حافظه های ذخیره سازی کمتر نیز در دسترس باشد‌.

تصویر زنده ریلمی GT 2 Pro

بخش About Device این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که مطابق انتظار، Realme GT 2 Pro به قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد بود. این دستگاه همچنین ۱۲ گیگابایت حافظه رم به علاوه سه گیگابایت حافظه رم مجازی خواهد داشت. انتظار می‌رود پرچمدار آینده ریلمی از رابط کاربری Realme UI 3 مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده کند. با این حال، چشمگیر ترین نکته درباره این گوشی هوشمند، همان حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی است که در گزارش های قبلی اشاره ای به آن نشده بود.

ریلمی GT 2 Pro

رندر ریلمی GT 2 Pro

مطابق با گزارش GizChina و به نقل از Digital Chat Station، ریلمی جی تی ۲ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فلت AMOLED است که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی هوشمند مذکور، اولین دستگاه ریلمی خواهد بود که رزولوشن صفحه نمایش Quad HD+ را ارائه می‌دهد. البته با توجه به آنکه ریلمی قصد دارد با تمام قوا وارد بازار پرچمدار های اندرویدی شود، این نکات چندان تعجب آور نیستند!

سنسور دوربین اصلی پرچمدار ریلمی همان سنسور OnePlus Nord 2 است

این افشاگر اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ پنل نمایشگر Realme GT 2 Pro را تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود پرچمدار ریلمی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی باشد. دوربین اصلی دارای سنسور ۱/۱.۵ اینچی و لرزشگیر اپتیکال است. سنسور دوربین اصلی این تلفن هوشمند می‌تواند همان سنسور استفاده شده در وان پلاس نورد ۲ یعنی سونی IMX 766 باشد. همچنین دوربین های اولترا واید و تله فوتو نیز ماژول دوربین های این تلفن هوشمند را تکمیل خواهند کرد. احتمالا دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

رندر و مشخصات Realme GT 2 Pro آن منتشر شد: طراحی مشابه Nexus 6P!

برخی گزارشات که در ابتدا منتشر شده بودند. ادعا می‌کردند که ریلمی جی تی ۲ پرو از فست شارژ ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اما افشاهای اطلاعاتی اخیر حاکی از آن است که دستگاه مذکور تنها از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا Realme GT 2 Pro خواهد توانست سایر رقبای اندرویدی خود را کنار بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

ظاهر قشنگ و جدید و مدرنی داره
چیپست هم که بهترین چیپست ممکنه (روی کاغذ)
اگه دوربین و قیمتش خوب باشه میخرمش (البته اگه پول داشته باشم)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی