حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Realme GT 2 Pro به همراه طراحی نهایی آن مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی امسال عملکرد بسیار خوبی داشت و با پرده برداری از محصولاتی با ارزش خرید بالا و پیشرفت‌های قابل توجه، موفق شد تا به تهدیدی بزرگ‌تر برای رقبای خود تبدیل شود. ریلمی به تازگی تاریخ نهایی رونمایی از Realme GT 2 Pro را مشخص کرده است. همچنین تصاویر رسمی این دستگاه منتشر شده‌اند.

انتشار تاریخ رونمایی رسمی Realme GT 2 Pro در کنار تصاویر آن

مدتی پیش بود که رندر Realme GT 2 Pro فاش شد.

 

رندر و مشخصات Realme GT 2 Pro آن منتشر شد: طراحی مشابه Nexus 6P!

 

به گزارش XDA Developers، ما در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی را از گوشی پرچمدار جدید ریلمی، یعنی Realme GT 2 Pro به دست آوردیم. ما می‌دانیم که این دستگاه، اولین پرچمدار گران قیمت ریلمی است و برای اولین بار در تاریخ ریلمی، از Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کند. همچنین این گوشی برای اولین بار در جهان، از دوربین فوق عریض با زاویه دید ١۵٠ درجه‌ای بهره خواهد برد.

ما مدتی پیش رندر عجیب و غریب Realme GT 2 Pro را مشاهده کردیم. اما امروز ریلمی تصاویر رسمی این گوشی را برای اولین بار منتشر کرده است که بسیار متفاوت از آن چیزی است که تصورش را داشتیم. همان طور که مدیرعامل ریلمی نیز اشاره کرده است، تاریخ رونمایی نهایی Realme GT 2 Pro روز ١۴ دی ١۴٠٠ خواهد بود. رویداد رونمایی این گوشی، در کشور چین برگزار خواهد شد.

در همین حین که ریلمی اطلاعات رسمی و مهمی را از پرچمدار جدید خود منتشر کرده است، جزئیات ویژه دیگری نیز به اشتراک گذاشته شده‌اند. به گفته ریلمی، در طراحی این گوشی، طراحی ژاپنی با نام نائوتو فوکاساوا شرکت داشته است. این طراح ژاپنی، پیش‌تر در طراحی خیره کننده سری Realme GT Master Edition نیز سهیم بود. طراحی ماژول دوربین گوشی، با آن چیزی که دیده بودیم فرق دارد و شاهد به کارگیری ماژول دوربین مستطیلی با سه دوربین هستیم.

تاریخ رونمایی Realme GT 2 Pro

آن طور که ریلمی می‌گوید، بدنه این گوشی از جنس کاغذ الهام گرفته و از مواد پلیمری جدیدی برای حفاظت از محیط زیست بهره گرفته است. بنابراین، ریلمی می‌خواهد به یکی از پیشروهای اصلی در زمینه حفاظت از محیط زیست تبدیل شود.

تا آن جایی که مشخصات این گوشی فاش شده‌اند، Realme GT 2 Pro با تراشه پرچمدار کوالکام و دوربین سطح بالای جدیدی روانه بازار می‌شود. همچنین یک سیستم چینش آنتن جدید با عملکرد بهتر در این پرچمدار تعبیه شده است. جزئیات رسمی از دیگر مشخصات این گوشی وجود ندارد.

نظر شما در مورد طراحی ریلمی GT 2 Pro چیست؟ آیا تاریخ رونمایی Realme GT 2 Pro در زمان مناسبی قرار دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️