حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات Realme GT 2 Pro آن منتشر شد: طراحی مشابه Nexus 6P!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی روز به روز بیشتر رشد می‌کند و سهم بیشتری از بازار موبایل جهانی را از آن خود می‌کند. این کمپانی توانست طی ٣ سال اخیر، بسیاری از توجهات به خود جلب کند. اخیراً رندر و مشخصات Realme GT 2 Pro منتشر شده است. رندر این گوشی، نشان می‌دهد که طراحی پرچمدار جدید ریلمی به چه نحو خواهد بود.

رندر و مشخصات فاش شده از Realme GT 2 Pro

مدتی پیش در ترنجی، از مشخصات فاش شده Realme GT 2 Pro گفتیم.

 

مشخصات ریلمی GT 2 Pro فاش شد: اسنپدراگون ۸۹۸ و شارژر ۱۲۵ واتی

 

بر اساس گزارشی از 91Mobiles، گوشی Realme GT 2 Pro، پرچمدار آینده این کمپانی چینی خواهد بود. این نسل از Realme GT، از نظر المان‌های مختلف، بسیار قدرتمندتر و متمایز از نسل قبل این سری بود. اوایل همین امروز بود که ریلمی رسماً نام Realme GT 2 Pro را برای پرچمدار آینده‌اش تأیید کرد. ریلمی در این مورد می‌گوید که این نسخه جدید اضافه شده به خانواده Realme GT، مقدمه‌ای بر ارائه گوشی‌های گران و پریمیوم توسط ریلمی است. بنابراین، ریلمی قصد دارد تا وارد رقابت با گوشی‌های پرچمدار وران قیمت شود! اکنون، 91Mobiles مانند همیشه با همکاری OnLeaks، رندر Realme GT 2 Pro را به همراه مشخصات کلیدی آن منتشر کرده است. این بار، حتی قیمت این گوشی نیز ذکر شده است!

ریلمی می‌گوید که Realme GT 2 Pro، یک گوشی با تجربه‌ای برتر نسبت به دیگر محصولات این کمپانی در بخش‌هایی مانند دوربین و عملکرد سخت افزاری خواهد بود. از سوی دیگر، رندر Realme GT 2 Pro نشان می‌دهد که ریلمی از زبان طراحی جدیدی برای ارائه این گوشی استفاده کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که این زبان طراحی، از گوشی Nexus 6P گوگل الهام گرفته شده باشد! ما انتظار داریم که ریلمی GT 2 Pro تا پایان بهار سال ١۴٠١ رسماً معرفی شود.

طراحی Realme GT 2 Pro، نشان از ممتاز بودن این گوشی دارد. همچنین این گوشی یک انقلاب در زبان طراحی گوشی‌های ریلمی است. بزرگ‌ترین عنصری که می‌توان در این تغییر مشاهده کرد، ماژول دوربین این گوشی پرچمدار است. این ماژول دوربین سه گانه که شکل و شمایلی مانند Nexus 6P دارد. همچنین این دستگاه از دو سنسور ۵٠ مگاپیکسلی که احتمالاً متعلق به لنز فوق عریض و عریض است، بهره خواهد گرفت. لنز GR در این سیستم دوربین نیز تجربه جدیدی از عکاسی را ارائه می‌دهد. این موضوع، سبب می‌شود تا بازتاب نور از لنز، به حداقل میزان برسد و مشکل Ghosting نیز در تصاویر پدید نیاید.

به نظر می‌رسد که قاب پشتی این گوشی پرچمدار، قرار است از جنس سرامیک باشد. در این بین، فریم تخت این گوشی جنس فلزی خواهد داشت. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز بر روی همین فریم قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر، تصویری از نمای جلویی این گوشی منتشر نشده است. اما حدس می‌زنیم که در قاب جلویی، این گوشی دارای دوربین سلفی تعبیه شده در حفره نمایشگر باشد. در نهایت، حسگر تشخیص اثرانگشت دستگاه درون نمایشگر واقع خواهد شد. این‌ها، مربوط به رندر منتشر شده از Realme GT 2 Pro هستند.

به همین ترتیب، وارد بخش مشخصات این دستگاه می‌شویم. جایی که ریلمی GT 2 Pro قرار است به نمایشگری ۶.٨ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +WQHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی باشد. گفته می‌شود که قلب تپنده این گوشی، قرار است تراشه Snapdragon 8Gx Gen 1 باشد. دوربین اصلی این گوشی، سه گانه و متشکل از ٨+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی خواهد بود.

در بخش دوربین سلفی نیز شاهد به کارگیری سنسور ٣٢ مگاپیکسلی خواهیم بود. بر اساس شایعات، این گوشی در دو نسخه با ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 روانه بازار می‌شود. شایعات حاکی از این هستند که ریلمی GT 2 Pro بالأخره قرار است به شارژر ١٢۵ واتی درون جعبه تجهیز شود! این دستگاه، قوی‌ترین گوشی تاریخ ریلمی خواهد بود. در نهایت، به گفته این منبع، ظاهراً ریلمی GT 2 Pro قرار است عنوان گران‌ترین گوشی ریلمی را نیز تصاحب کند. چرا که قیمت Realme GT 2 Pro، حدود ٧٩٩ دلار آمریکا خواهد بود!

نظر شما در مورد رندر و مشخصات فاش شده از Realme GT 2 Pro چیست؟ آیا منتظر این گوشی هستید؟ کدام ویژگی آن جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آقای نویسنده اون پیکسل 6 p است نه نکسوس ۶
عجبا 🤔

نیما عرفانی

مرسی از هواوی که یکی از بهترین های تاریخ نکسوس هارو ساخت…
comment image

نیما عرفانی

comment image

m.b

خیلی از این طراحی های افقی خوشم میاد… جذبش شدم واقعاً…

meiyou

طراحی نکسوز طور و الجی طور

AŁɪ

اینکه بر آمده هست زشت شده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️