حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل Realme GT 2 Pro توسط TENAA فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Realme، اخبار، رندر، شایعات، موبایل

ریلمی از جمله شرکت‌هایی است که با وجود نوپا بودن، محصولات کاربرپسندانه‌ای را به بازار عرضه می‌کند. همین موضوع نیز باعث سر زبان افتادن این شرکت شده است. به تازگی مشخصات کامل Realme GT 2 Pro توسط TENAA فاش شده است. حالا به نظر می‌رسد هر آنچه که درباره مشخصات این گوشی مبهم بود، آشکار شده است. با ترنجی همراه باشید.

مشخصات کامل Realme GT 2 Pro؛ یک محصول قدرتمند و فوق‌العاده

گوشی Realme GT 2 Pro در تاریخ 4 ژانویه (14 دی 1400) وارد بازار می‌شود. این دستگاه به تازگی توسط TENAA تایید شده است که مشخصات کامل آن را در این فرآیند فاش می‌کند. بنابر اخبار منتشر شده، دو مدل از Realme GT 2 Pro وجود دارد که RMX3300 و RMX3301 می‌باشند. این دستگاه مدل اولی است که مورد تایید رگولاتور کشور چین قرار گرفته است.

گوشی Realme GT 2 Pro ضخامتی 8.2 میلی‌متری، وزنی 199 گرمی و صفحه نمایشی 6.7 اینچی از نوع QHD+ AMOLED دارد. این گوشی دارای یک CPU هشت هسته‌ای 3 گیگاهرتزی نیز می‌باشد که قطعا نشان دهنده این است که این دستگاه از چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 بهره‌مند است.

تاریخ رونمایی Realme GT 2 Pro به همراه طراحی نهایی آن مشخص شد

 

همچنین TENAA از سوی دیگر GT 2 Pro را با دو گزینه رم 8 و 12 گیگابایت و سه گزینه برای حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت منتشر کرده است. اما این مشخصات به نسخه اندروید آناشاره‌ای نمی‌کند. با این حال، به لطف AnTuTu و Geekbench و یک تصویر فاش شده، می‌دانیم که این دستگاه با اندروید 12 و Realme UI 3.0 عرضه خواهد شد. ما همچنین می‌دانیم که یک نسخه ذخیره سازی 1 ترابایتی با رم 12 گیگابایتی برای این دستگاه وجود خواهد داشت.

مشخصات کامل Realme GT 2 Pro

GT 2 Pro در مجموع دارای چهار دوربین است که شامل یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک مجموعه سه گانه در پشت دستگاه است که شامل دو دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. دوربین دوم 50 مگاپیکسلی احتمالاً پشت یک لنز اولتراواید 150 درجه‌ای قرار می‌گیرد. در حالی که دوربین 2 مگاپیکسلی ممکن است یکی از دوربین‌های عمق سنج یا ماکرو باشد که چندان مفید به نظر نمی‌رسد.

وب سایت TENAA همچنین GT 2 Pro را با ظرفیت باتری 2440 میلی‌آمپر ساعتی فهرست کرده است که احتمالا به یک سلول آن اشاره دارد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که کل ظرفیت باتری این گوشی جدید، 5000 میلی‌آمپر ساعت باشد. این مشخصات فاش شده، چیزی در مورد سرعت شارژ دستگاه ارائه نداده است. و در حالی که انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از شارژر 125 واتی پشتیبانی کند، هنوز هیچ نشانه واضحی از آن مشاهده شده است.

رندر و مشخصات Realme GT 2 Pro آن منتشر شد: طراحی مشابه Nexus 6P!

مشخصات ریلمی GT 2 Pro فاش شد: اسنپدراگون ۸۹۸ و شارژر ۱۲۵ واتی

TENAA همچنین تأیید می‌کند که ریلمی جی تی 2 پرو با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌ نمایش عرضه می‌شود و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال تصاویری از آن در لیست اطلاعات درز شده، قرار نگرفته است. با این حال، از زمانی که شرکت ریلمی تعدادی از تصاویر این دستگاه را به اشتراک گذاشته است، می‌دانیم که طراحی نسخه اصلی GT 2 Pro چگونه است.

به گزارش وب سایت خبری gsmarena، طرحی که اکنون منتشر شده است با طرحی که در رندرهای فاش شده دیده‌ایم مطابقت ندارد، زیرا گفته می‌شود مدل دوم یک مجموعه کامل از دوربین‌ها را دارد و باید دید که نسخه سوم این دستگاه چه طراحی و ظاهری خواهد داشت.

مشخصات کامل Realme GT 2 Pro

 

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا با توجه به مشخصات فاش شده، این گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام گوشی عالی هستش فقط باید دید قیمت چطوریه، باطری و شارژش که عالیه، دوربین 2مگاهم ماکرو بزاره فکر کنم بهتر باشه تا عمق سنج، یه قیمت خوبم روی این گوشی بزاره عالی میشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان