حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنسور اثرانگشت سری ریلمی GT2 فرا تر از یک حسگر عادی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Realme، شایعات

ازسنسور های اثر انگشت روی دکمه فیزیکی هوم به اثر انگشت های موجود در قاب پشتی و سپس به نصب شده بر روی فریم کناری رسیدیم. هم اکنون گوشی های هوشمند بالا رده و گران قیمت معمولا از حسگر های اثر انگشت زیر نمایشگر (اولترا سونیک یا اپتیکال) استفاده می‌کنند. ریلمی اما در میان مدعی است که سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش به کار گرفته شده در سری ریلمی GT2 متفاوت تر از سایر رقبا خواهد بود. حتما شما هم می‌پرسید که منظور از تفاوت دقیقا چیست؟ پس با ترنجی همراه باشید تا ادعای ریلمی را به طور دقیق تری بررسی کنیم.

سنسور اثرانگشت سری ریلمی GT2 قابلیت سنجش ضربان قلب را دارد

معاون کل ریلمی و مدیر ارشد ریلمی چین، آقای Chase Xu Qi، اخیراً به Weibo رفته است تا در مورد آخرین فناوری سنسور اثرانگشت به کار گرفته شده در سری ریلمی GT2 با کاربران صحبت کند. از اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در ویبو، متوجه می‌شویم که سنسور اثرانگشت سری ریلمی GT2 توانایی سنجش ضربان قلب کاربر را دارد. مطابق با تصویر منتشر شده، دستگاه مذکور به کاربر پیشنهاد می‌دهد که انگشت شست خود را روی اسکنر اثر انگشت قرار دهد تا ضربان قلب او اندازه گیری شود. این ویژگی سنجش ضربان قلب از طریق اسکنر اثر انگشت ایده منحصر به فرد و جالبی به نظر می‌رسد. اما هم اکنون نمی‌دانیم که این ویژگی واقعاً کاربردی خواهد بود یا تنها یک حقه تبلیغاتی است.

پست مدیر کل ریلمی در ویبو

پس از ادعا های مدیر ارشد ریلمی چین، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station هم پستی را در ویبو منتشر کرده و تأیید کرد که ریلمی جی تی ۲ پرو از یک سنسور اثر انگشت اپتیکال معمولی استفاده نخواهد کرد. وی همچنین مدعی شد که این تلفن هوشمند از Gorilla glass Victus برای محافظت بهتر در برابر خط و خش استفاده خواهد کرد.

طراحی Realme GT2 Pro چند روز پیش به طور رسمی توسط این شرکت فاش شد. طراحی این گوشی با آنچه که در رندر ها ادعا شده بود کاملا تفاوت داشت. بنابراین برخی گمان کردند که رندر های گذشته نادرست بوده اند. اما آخرین اطلاعات فاش می‌کنند که ریلمی جی تی ۲ پرو در سه نسخه به دست کاربران خواهد رسید.

سمت چپ تصویر رسمی و سمت راست رندر GT 2 Pro (احتمالا نسخه Photographer Edition)

مطابق با گزارش GizmoChina، در حقیقت آنچه که رندر های گذشته فاش کرده بودند، Realme GT 2 Pro Photographer Edition است. همان طور که از نام این گوشی پیداست، این نسخه دوربین بهتری نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت. GT2 Pro Photographer Edition دارای سه لنز دوربین در یک ماژول افقی شکل خواهد بود و سعی می‌کند نیاز کاربرانی که به عکاسی حرفه ای با گوشی خود علاقه دارند را برطرف سازد. سری ریلمی جی تی ۲ رسما در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ماه) رونمایی خواهد شد.

مشخصات کامل Realme GT 2 Pro توسط TENAA فاش شد

نظر شما چیست؟ آیا سنسور اثرانگشت به کار گرفته شده در سری ریلمی GT2 واقعا توانایی سنجش ضربان قلب را دارد؟ یا این فناوری با درصد خطای بالایی همراه خواهد بود و در عمل کاربردی نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی