حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Moto Edge X30 به‌همراه جزئيات نمایشگر، باتری و سرعت شارژ آن تأیید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

کمپانی موتورولا درنظر دارد تا گوشی هوشمند پرچمدار Moto Edge X30 خود را به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۸ آذرماه در چین معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه به‌عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با تراشه پرچمدار تازه‌معرفی‌شده‌ی Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی شود. پیش از عرضه، Chen Jin، مدیرکل بخش موبایل لنوو چین، تصویری را در شبکه اجتماعی Weibo به‌نمایش گذاشت که طراحی پنل جلویی Moto Edge X30 را نشان می‌دهد. در همین زمان، این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌های کلیدی گوشی آینده ازجمله نمایشگر، ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن را نیز تأیید کرد.

طراحی Moto Edge X30

موتورولا تأیید کرد که نمایشگر Edge X30 از رفرش‌ریت 144 هرتز، رنگ‌های 10 بیتی و فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین همان‌طور که در تصویر زنده آن مشاهده می‌کنید، Edge X30 دارای یک صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های باریک و سوراخ نمایشگر در وسط صفحه برای تعبیه دوربین سلفی می‌باشد. براساس لیست گواهینامه TENAA، می‌توان گفت که این دستگاه دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح +Full HD خواهد بود.

انتظار می‌رود Edge X30 دارای یک دوربین جلویی با سنسور 60 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی باشد. دوربین پشتی آن نیز ممکن است شامل یک لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از OIS به‌همراه یک لنز اولتراواید با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی باشد.

باتری و سرعت شارژ Moto Edge X30

باتری و سرعت شارژ Moto Edge X30

موتو اج ایکس ۳۰ همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره برده و با اندروید 11 به‌صورت از پیش نصب‌شده عرضه می‌شود. همچنین در یک پوستر رسمی منتشرشده توسط موتورولا، ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپرساعت ذکر شده که از شارژ سریع 68 وات نیز پشتیبانی می‌کند. این توان شارژ، گوشی مذکور را بر روی کاغذ کمی بالاتر از سرعت‌های ۶۵ وات وان‌ پلاس و اوپو، ۶۶ وات هواوی و ۶۷ وات شیائومی قرار می‌دهد. البته این مقدار افزایش، بیشتر ترفند بازاریابی بوده و درعمل تفاوت معنادارای در سرعت شارژ این دستگاه‌ها با ظرفیت باتری یکسان شاهد نخواهیم بود.

انتظار می‌رود Edge X30 با استاندارد IP52، اسکنر اثرانگشت درون صفحه، کلید اختصاصی Google Assistant و بلندگوهای استریو وارد بازار شود. این گوشی همچنین در ماه ژانویه با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی Moto Edge X30 به‌همراه جزئیات نمایشگر، باتری و سرعت شارژ آن چیست؟ آیا برای معرفی این گوشی هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی