حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی Moto Edge X30 جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، موتورولا

قرار است فردا در نهم دسامبر (هجدهم آذر) موتورولا Moto Edge X30 معرفی شود. در گذشته رندر های غیر رسمی، جزئیات طراحی این تلفن هوشمند را فاش کرده بودند. اکنون موتورولا رندر های رسمی Moto Edge X30 را منتشر کرده است، که جزئیات بیشتری از این دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

رندر های رسمی Moto Edge X30 برخی از مشخصات فاش شده قبلی را تأیید می‌کنند

مطابق با رندر های منتشر شده در گذشته دوربین سلفی Moto Edge X30 در پانچ هول و در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. همچنین ماژول دوربین ها نیز در سمت چپ قاب پشتی به صورت عمودی دیده می‌شوند. موتورولا هفته گذشته با انتشار تصویر زنده Moto Edge X30، پنل جلویی، دوربین سلفی و حاشیه های باریک آن را به نمایش گذاشت. در حال حاضر نیز موتورولا رندر های رسمی Moto Edge X30 را منتشر کرده است که طراحی این گوشی را با جزئیات کامل و رنگ های جذاب به نمایش می‌گذارد.

رندر رسمی موتو اج ایکس ۳۰

تنها تفاوت قابل توجه بین تصاویر فاش شده قبلی و تصاویری که موتورولا امروز به اشتراک گذاشته است عبارتند از: ۱) ماژول دوربین موجود در قاب پشتی که نوشته های روی آن به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال اشاره دارد. ۲) لوگو موتورولا در قاب پشتی دورتر از دوربین ها قرار گرفته است. ۳) همچنین اسم موتورولا نیز با حروف انگلیسی در نیمه پایینی قاب پشتی دیده می‌شود.

موتورولا هنوز جزئیاتی از مشخصات کامل Moto Edge X30 را منتشر نکرده است. اما برخی از مشخصات از جمله تراشه Snapdragon 8 Gen 1، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی و اولترا واید)، دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش (در نسخه ای محدود) و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تایید شده اند. با اینکه موتورولا مشخصات بیشتری را تأیید نکرده است اما به گفته GSMArena، پرچمدار جدید این شرکت دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، HDR10+ و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ است.

رندر رسمی موتو اج ایکس ۳۰

در هر صورت زمان زیادی تا رونمایی Moto Edge X30 نمانده است. این تلفن هوشمند فردا در نهم دسامبر ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی معرفی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که فروش این دستگاه نیز از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در چین آغاز خواهد شد. بنابراین Moto Edge X30 احتمالا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به دست کاربران می‌رسد.

موتورولا Moto Edge X30 دارای نسخه‌ای محدود با دوربین زیر نمایشگر ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود

با توجه به رندر های منتشر شده از Moto Edge X30، نظر شما درباره طراحی و رنگ بندی این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی