حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 احتمالا Moto Edge X30 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، موتورولا

موتورولا خود را برای عرضه پرچمدار جدیدی برای سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. شایعه شده است که این گوشی هوشمند با نام Moto Edge 30 Ultra در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. این شرکت که درحال‌حاضر تحت مالکیت لنوو قرار دارد، می‌تواند این گوشی را ابتدا در چین و با عنوان اولین دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 و تحت سری Moto Edge X عرضه کند. Chen Jin، مدیرکل موبایل لنوو چین، اخیرا تیزری را در حساب Weibo خود منتشر کرده است که ضمن اعلام در دست داشتن یک «گوشی جدید» و بیان شماری از ویژگی‌های آن، به معرفی قریب‌الوقوع این دستگاه نیز اشاره می‌کند.

اولین گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 1

با آن‌که تاریخ رونمایی رسمی از Moto Edge X30 کماکان مشخص نیست، اما پست‌های مدیران رسمی موتورولا و لنوو نشان می‌دهد که معرفی پرچمدار آینده آن‌ها، قریب‌الوقوع است. این می‌تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که با پردازنده آینده کوالکام، Snapdragon 8 Gen 1، که جانشین Snapdragon 888 است، عرضه می‌شود.

ازآنجایی‌که در شبکه اجتماعی Weibo، نام دستگاهی که هر کاربر از طریق آن پستی را ارسال می‌کند، مشخص است؛ به‌راحتی می‌توان فهمید که نام گوشی پرچمدار آینده موتورولا، حداقل در بازار داخلی، Moto Edge X30 می‌باشد. موتورولا پیش‌تر گفته بود که سری Edge X دارای پردازنده جدید پرچمدار اسنپدراگون است. بنابراین، به جرأت می‌توان اعلام کرد که این دستگاه می‌تواند به‌زودی معرفی شود که این موضوع، احتمالاً در رویداد آینده معرفی تراشه اسنپدراگون، تأیید خواهد شد.

اولین گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 1

اولین گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 1

مدیرکل موبایل لنوو همچنین برخی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه را تأیید کرده است. در جلو و پشت این گوشی، شاهد یک لایه شیشه محافظ گوریلا گلس (احتمالا از نوع ویکتوس) خواهیم بود. جین ادعا کرده که پرچمدار آینده، یک “هسته قدرتمند” دارد که “عملکرد مناسبی” را نیز ارائه می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، وی همچنین تأیید کرده است که این تلفن از نسخه MyUI 3.0 در خارج از جعبه استفاده می‌کند.

سایر مشخصات دستگاه درگذشته فاش شده است. گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی OLED فول اچ‌دی پلاس با رفرش‌ریت 144 هرتز می‌باشد. همچنین گفته می‌شود که دوربین جلوی این گوشی، شامل یک سنسور 60 مگاپیکسلی در داخل سوراخ نمایشگر خواهد بود. در پشت این دستگاه، یک دوربین سه‌گانه با دو سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این دستگاه احتمالاً با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه خواهد شد. همچنین یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی نیز، در این گوشی تعبیه شده است.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات Moto Edge X30 به‌عنوان اولین اسمارت‌فون با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی