حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G را ببینید: حذف شماری از ویژگی‌های محبوب

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

موتورولا پس از سکوت چندین ساله و طولانی‌مدت، حال مدتی می‌شود که دوباره از جای خود برخاسته و هر از چندگاهی تعدادی گوشی هوشمند ارزان‌قیمت و متوسط ​​جدید را معرفی می‌کند. با این حال، پرچمداران این شرکت در سطح مطلوبی قرار نداشته و حتی با معرفی سری Edge 20 با مشخصات و طراحی قابل‌قبول، این برند نتوانست انتظارات را آن‌طور که باید و شاید برآورده کند. حال اخیرا، رندر پرچمدار پیش‌رو این شرکت با نام موتورولا Edge 30 Ultra 5G منتشر شده است که به‌نوعی، حتی یک عقب‌گرد نسبت به نسل پیش به‌حساب می‌آید.

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G

درست است؛ شرکتی که هنوز یک دستگاه قدرتمند با تراشه اسنپدراگون 888 را عرضه نکرده است، ظاهراً درحال آماده‌سازی خود برای معرفی یک گوشی پرچمدار با تراشه معرفی‌نشده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ می‌باشد که طراحی آن نیز به‌طور بالقوه، از میان‌رده Moto G200 5G الهام گرفته شده است.

این هیولای موتورولا که تیزر رسمی آن در اوایل این هفته در چین تحت نام Moto Edge X منتشر شد، می‌تواند به‌زودی به‌عنوان یکی از اولین دستگاه‌های دنیا که از چیپست اسنپدراگون 898 کوالکام استفاده می‌کند، رونمایی شود.

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G

بدیهی است که چنین چیزی نمی‌تواند برای مدت طولانی در انحصار چین باقی مانده و انتظار می‌رود عرضه جهانی آن با تغییر نام تجاری به موتورولا Edge 30 Ultra 5G، در آینده نسبتاً نزدیک انجام شود. علاوه‌بر این، افشاگر مشهور OnLeaks، امروز رندرهای موتورولا Edge 30 Ultra 5G را منتشر کرد که اولین نگاه ما به پرچمدار آینده این شرکت را مهیا می‌سازد.

صادقانه بگوییم، ما به‌نوعی انتظار داشتیم که روند طراحی‌های غیرمتعارف پرچمداران اندرویدی و ماژول‌های عجیب‌وغریب دوربین عقب پس از معرفی اخیر سونی Xperia Pro-I و انتشار رندرهایی از سامسونگ گلکسی S22 Ultra و OnePlus 10 Pro ادامه یابد.

درحالی‌که نمی‌توانیم بگوییم پنل پشتی Edge 30 Ultra به‌نوعی کسل‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما جزیره دوربین قرصی شکل در گوشه سمت چپ بالای آن، احتمالاً فاقد یک طراحی خاص بوده و همین امر در مورد پنل جلویی نیز صدق می‌کند.

در قسمت بالا و مرکزی صفحه‌نمایش نیز، شاهد استفاده از سوراخ نمایشگر تکی برای تعبیه دوربین سلفی مشابه اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستیم. همچنین صفحه‌نمایش 6.6 اینچی بدون انحنای آن، می‌تواند برای علاقه‌مندان به این‌گونه نمایشگرها که در کمتر پرچمدار اندرویدی امروزی دیده می‌شود، جذاب باشد.

مشخصات شایعه‌شده پرچمدار آینده موتورولا

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G

اگر امیدوارید که این گوشی جدید با توجه به طراحی معمولی، صفحه تخت، ترکیب سه‌گانه پشتی و عدم وجود جک هدفون، به‌عنوان بهترین گوشی 5G مقرون‌به‌صرفه انتخاب شود، خبر خوبی برای شما داریم.

با توجه به شایعات، موتورولای جدید از نمایشگر OLED با رفرش ریت 144 هرتز، سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز به پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند. با این حال، لنز زوم پریسکوپی آن که در نسل پیشین موجود بود، از این گوشی حذف شده و حتی گفته‌ها حاکی از آنست که هیچ لنز زوم تله‌فوتویی در این دستگاه استفاده نشده است.

از بسیاری جهات، به نظر می‌رسد که Edge 30 Ultra 5G می‌تواند رقیب پرچمداران آینده اندرویدی باشد؛ تنها اگر لنزهای دوربین پیشرفته‌تر و طراحی مدرن‌تری را ارائه می‌کرد.

نظر شما راجع‌به رندر و مشخصات احتمالی موتورولا Edge 30 Ultra 5G چیست؟ آیا از طراحی این دستگاه رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی