حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا اج ۳۰ پرو مشابه با طراحی Edge X30 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

شایعه شده است که موتورولا گوشی هوشمند Moto Edge X30 خود را با نام Edge 30 Pro در بازارهای جهانی و همچنین هند عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه در فوریه ۲۰۲۲ (اواسط بهمن تا اوایل اسفند) عرضه خواهد شد. در حال حاضر اما رندر های موتورولا موتو اج ۳۰ پرو منتشر شده است.

موتورولا موتو اج ۳۰ پرو احتمالا در اواخر زمستان جاری معرفی می‌شود

همان‌طور که وب‌سایت 91mobiles نیز اشاره می‌کند، با نگاهی به طراحی Edge 30 Pro که در رندرها نشان داده شده است، می‌توان مشاهده کرد که این تلفن هوشمند در اصل یک نسخه ری‌برند شده از اج ایکس ۳۰ است. رندر های موتو اج ۳۰ پرو، نشان می‌دهد که این دستگاه از ماژول دوربین بیضی شکل و سه لنز دوربین برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند پرچمدار، مانند بسیاری از دستگاه های اندرویدی از یک پانچ هول برای دوربین سلفی برخوردار است. همچنین نمایشگر حاشیه های بسیار کمی داشته و از نوع فلت است.

رندر Moto Edge 30 Pro

برخی گزارشات در گذشته مدعی بودند که لوگو موتورولا در Edge 30 Pro در سمت چپ نیمه پایینی قاب پشتی قرار خواهد گرفت. اما رندر های منتشر شده از سوی GizmoChina نشان می‌دهد که محل قرار گیری لوگو مذکور همانند Edge X30 در وسط این گوشی هوشمند خواهد بود.

به عنوان یک نسخه ری‌برند شده Moto Edge X30، ما انتظار داریم که Edge 30 Pro از نظر مشخصات  با برادر چینی خود یکسان باشد. با این حال، گفته می‌شود‌ که سنسور اثرانگشت موتو اج ۳۰ پرو به جای آنکه زیر صفحه نمایش قرار بگیرد، در فریم کناری (احتمالا بر روی دکمه پاور) تعبیه خواهد شد.

رندر Moto Edge 30 Pro

انتظار می رود Moto Edge 30 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ باشد. این دستگاه مانند برخی از گوشی های هوشمند پریمیوم اندرویدی از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و تاچ سمپلینگ ریت ۵۷۶ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش این دستگاه به طور ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI P3 و HDR10+ را ارائه می‌دهد.

همان طور که در رندر های موتورولا موتو اج ۳۰ پرو قابل مشاهده است، این دستگاه از سه لنز دوربین در قاب پشتی خود بهره می‌برد. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به وسیله یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر (اولترا واید) و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تکمیل خواهد شد ‌. این دستگاه برای علاقه مندان عکس های سلفی جذاب بوده، زیرا به یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خود مجهز است.

رندر Moto Edge 30 Pro

مشابه با Edge X30، اج ۳۰ پرو نیز دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 1 با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. این گوشی هوشمند پرچمدار به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MYUX 3.0 مجهز خواهد بود. برای تأمین انرژی مورد نیاز، اج ۳۰ پرو احتمالا از یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ پاتی استفاده خواهد کرد.

موتورولا Edge 30 Ultra با پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان رونمایی نسخه جهانی Edge X30 در دست نیست. با این حال انتظار می‌رود این تلفن هوشمند در ماه فوریه معرفی شود. نظر شما درباره Motorola Moto Edge 30 Pro چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی