حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Moto Edge X30 مشخص شد: هجدهم آذر ماه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

روز گذشته، کوالکام به طور رسمی از تراشه پرچمدار خود رونمایی کرد. Snapdragon 8 Gen 1 اولین چیپست ۴ نانومتری این شرکت برای تلفن های هوشمند است.  موتورولا رسماً تایید کرده است که Edge X30 اولین گوشی هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود. در حال حاضر نیز تاریخ رونمایی Moto Edge X30 مشخص شده است.

تاریخ رونمایی Moto Edge X30 رسما توسط موتورولا تأیید شد

تا پیش از این نیز اخباری منتشر شده بود، مبنی بر آنکه تلفن هوشمند پرچمدار آینده موتورولا اولین محصول مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. اما اطلاعاتی از تاریخ و زمان معرفی این گوشی هوشمند در دست نبود. اکنون موتورولا از طریق انتشار پستی در ویبو، تاریخ دقیق رونمایی Moto Edge X30 را مشخص کرده است. این تلفن هوشمند در نهم دسامبر (هجدهم آذر ماه) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی معرفی خواهد شد. متاسفانه تیزر جدید منتشر شده توسط موتورولا، اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار آینده این شرکت فاش نمی‌کند.

در این مدت شایعات زیادی درباره موتو اج ایکس ۳۰ وجود داشت. گواهی 3C نشان می‌دهد که Motorola Edge X30 (XT2201-2) از شارژر ۶۸.۲ واتی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. همچنین گزارش GSMArena به صفحه نمایش فلت ۶.۶۷ اینچی AMOLED ۱۴۴ هرتزی با پشتیبانی از HDR10+ اشاره دارد. گفته می‌شود این دستگاه از دوربین سلفی با کیفیت ۶۰ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی باشد.

Moto Edge X30/Edge 30 Ultra

شایعاتی درباره دو گوشی هوشمند Motorola Moto Edge X30 و Motorola Moto Edge 30 Ultra وجود دارد. برخی گزارش ها مدعی آن هستند که این دو نام در حقیقت متعلق به یک محصول بوده و موتو اج ایکس ۳۰ با نام موتو اج ۳۰ اولترا در بازار های جهانی عرضه خواهد شد. البته ما هنوز مطمئن نیستیم که این ادعا ها درست باشند. همچنین انتظار می‌رود که موتورولا دو دستگاه را با تراشه پرچمدار جدید کوالکام به بازار عرضه کند.

اولین گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 احتمالا Moto Edge X30 خواهد بود

نظر شما درباره Moto Edge X30 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی