حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نمایشگر Pixel 6 در کنار دیگر مشکلات از سوی کاربران گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

گوگل هر سال نسل جدید پرچمداران گوشی‌های پیکسل خود را روانه بازار می‌کند. ما امسال شاهد رونمایی از دو پیکسل پرچمدار جدید بودیم. اما گزارشات کاربران، حاکی از مشکل نمایشگر Pixel 6 و Pixel 6 Pro است. همچنین این تنها مشکل گزارش شده نیست و موارد دیگری به چشم می‌خورند.

مشکل نمایشگر سری Pixel 6 و مشکلات دیگر این سری در حال گزارش شدن هستند

دو گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به عنوان انقلابی‌ترین گوشی‌های سری Pixel معرفی شده بودند.

 

گوگل Pixel 6 Pro و Pixel 6 با تراشه Tensor و دوربین ارتقاء یافته معرفی شدند

 

حال Gizmochina می‌گوید که این سری به شدت در کانون توجهات قرار دارد. این گوشی‌ها که از هفته پیش در حال عرضه شدن هستند، برای برخی از مشتریان ارسال شده‌اند. در حالی که پارامترهای زیادی برای دوست داشتم این سری وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها بی نقص نیستند و مشکلاتی در آن‌‌ها نهفته است. شکایات ارسال شده از سوی کاربران، زیاد نیستند. اما غالب آن‌ها، مربوط به مشکل نمایشگر سری Pixel 6 هستند. ظاهراً مشکل نمایشگر، یک چیز عادی در گوشی‌های پیکسل است. چرا که پیش‌تر کاربران پیکسل ۵ هم مشکل مشابهی را گزارش داده بودند.

مشکل نمایشگر Pixel 6 گوگل

گزارشات مربوطه، از مشکل سوسو زدن نمایشگر سری Pixel 6 و به ویژه پیکسل ۶ پرو حکایت دارند. با استناد به یک پست در Reddit، نمایشگر پیکسل ۶ پرو با فشردن دکمه پاور در حالی که گوشی خاموش است، شروع به سوسو زدن می‌کند. این مشکل، خاص نیست و در زیر این پست، دیگر کاربران وجود آن را تأیید کرده‌اند. این مشکل، چندان بزرگ نیست. اما نگرانی‌هایی مبنی بر بدتر شدن مشکل به مرور زمان وجود دارند.

پس از آن، دیگر کاربر پیکسل ۶، از مشکل سبز شدن رنگ نمایشگر شکایت دارد. همان طور که می‌دانید، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هر دو مجهز به نمایشگر OLED هستند. بنابراین، این یک مشکل غیر معمول برای این پنل‌ها نیست. این مشکل، ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد و در برخی مواقع، کاربر مجبور به تعویض نمایشگر شود!

از میان تمام این شکایات، عجیب‌ترین مورد مربوط به وجود دو حفره نمایشگر در پیکسل ۶ پروی یکی از کاربران است. او می‌گوید که نمایشگر این گوشی، آسیب ندیده است. بلکه تنها دو بار ضربه خورده است. او همچنین ذکر کرد که پیکسل ۶ پروی معیوب خود را تعویض کرده است. گوگل هنوز به این ادعاها پاسخ نداده است. این گوشی‌ها، به زودی در دسترس کاربران بیشتری قرار می‌گیرند و این گزارشات، مربوط به کاربرانی است که سری Pixel 6 را زودتر دریافت کرده‌اند. اما این ناامید کننده است که گوگل همچنان با مشکلات کنترل کیفیت دست و پنجه نرم می‌کند.

نظر شما در مورد مشکل نمایشگر سری Pixel 6 چیست؟ از دید شما، این مشکلات تا چه حد مهم هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️