حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ RedMagic 7 با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ واتی در لیست 3C ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، شایعات

نوبیا درحال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند گیمینگ بعدی خود بوده و انتظار می‌رود این شرکت در هفته‌های آینده سری RedMagic 7 را در بازار چین عرضه کند. این سری، می‌تواند شامل دو گوشی هوشمند RedMagic 7 و نسخه پرو آن باشد. درحال‌حاضر اما، هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند گیمینگ برند زیرمجموعه ZTE وجود ندارد. با این حال، با معرفی جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، Snapdragon 8 Gen 1، نوبیا درمیان اولین شرکت‌هایی بود که عرضه گوشی هوشمند تحت سری RedMagic خود با چیپست جدید را تأیید کرد. حال، برخی از جزئیات کلیدی RedMagic 7 از طریق لیست گواهینامه 3C به‌بیرون درز پیدا کرده است که از عجیب‌ترین آن‌ها، می‌توان به پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع ۱۶۵ وات اشاره کرد.

پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ واتی گوشی RedMagic 7

به‌نظر می‌رسد کمپانی ZTE قصد دارد هرچه سریع‌تر گوشی گیمینگ Nubia RedMagic 7 را معرفی کرده و پیش از رقبا، دستگاه خود را با تراشه جدید پرچمدار کوالکام روانه بازار کند. پیش از معرفی رسمی، این دستگاه در لیست 3C با شماره مدل NX679J فهرست شده است. لیست 3C همچنین جزئیات شارژر دستگاه را نیز تأیید می‌کند که طبق آن، این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 165 واتی عرضه خواهد شد. این یک ارتقاء قابل‌توجه نسبت به سری RedMagic 6 خواهد بود که چندی پیش با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی معرفی و عرضه شد.

لیست 3C هیچ جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری دستگاه را تأیید نمی‌کند. با این حال، RedMagic 6S Pro هم‌اکنون دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بوده و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که RedMagic 7 با توجه به سرعت شارژ آن، دارای همان ظرفیت باتری باشد.

پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ واتی گوشی RedMagic 7

پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ واتی گوشی RedMagic 7

این تلفن همچنین در ماه نوامبر در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد. این مورد اما، تنها تأیید کرد که گوشی جدید، از اتصال استاندارد بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. جزئیات دیگری از گوشی گیمینگ آینده Nubia در دسترس نیست. با این وجود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه بیابیم. این گوشی همچنین می‌تواند با نمایشگر OLED به‌همراه رفرش‌ریت 165 هرتز عرضه شود تا تجربه روانی را درهنگام پرداختن به بازی برای کاربران خود فراهم آورد. مشابه نسل‌های پیشین و هر گوشی گیمینگ دیگری، انتظار می‌رود اجزای داخلی این دستگاه نیز شامل واحدهای مدیریت حرارتی پیشرفته برای جلوگیری از داغ‌شدن بیش از حد آن، مخصوصا با توجه به استفاده از توان بالای شارژ، باشد.

با توجه به اینکه این گوشی درحال‌حاضر در دو وب‌سایت اعطای گواهینامه مستقل مشاهده شده است، می‌توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری از آن طی روزهای آینده به‌صورت آنلاین منتشر شود. همچنین این گوشی ممکن است اواخر این ماه یا اوایل سال آینده در بازار چین به‌فروش برسد.

دیدگاه شما پیرامون معرفی گوشی گیمینگ RedMagic 7 نوبیا با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ وات چیست؟ به‌نظر شما آیا این میزان توان شارژ برای استفاده در یک گوشی هوشمند منطقی بوده و یا تنها با جنبه تبلیغاتی، به‌همراه آسیب‌های احتمالی که به باتری دستگاه در درازمدت وارد می‌آورد، همراه می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی