حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر V Purse با ضخامت ۸.۶ میلی متری و تراشه اسنپدراگون 778G معرفی شد: شروع قیمت از ۸۲۲ دلار

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

گوشی تاشو آنر V Purse در کشور چین معرفی شد. این دستگاه، اوایل ماه جاری میلادی در IFA و در شهر برلین به نمایش گذاشته شده بود. همان طور که از نام این محصول پیداست، با یک گوشی مد‌محور سر و کار داریم. Honor V Purse هم یک تلفن هوشمند تاشو است و هم یک کیف پول. البته که نمی‌توانید هیچ اقلامی را داخل آن قرار دهید.

آنر V Purse با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد: هم کیف دستی هم گوشی تاشو!

آنر V Purse یک گوشی تاشو به سمت بیرون است. ضخامت این دستگاه حتی در حالت تا شده نیز شبیه گوشی های رایج بازار (۸.۶ میلی‌متر) است. ادعا شده که لولای این تلفن هوشمند تاشو بسیار با دوام بوده و حداقل تا ۴۰۰,۰۰۰ بار بدون مشکل تا می‌شود.

این گوشی دارای بند و زنجیر قابل تعویض برای سفارشی سازی ظاهر آن است. آنر از چرم گیاهی برای بند استفاده کرده است. Honor V Purse دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۸ در ۲۳۴۸ پیکسل است.

Honor V Purse

نمایشگر این دستگاه در حالت باز شده اندازه ۷.۷ اینچی داشته و رزولوشن آن معادل ۲۰۱۶ در ۲۳۴۸ پیکسل خواهد بود. این صفحه نمایش از نوع OLED بوده و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این محصول از قابلیت «صفحه نمایش همیشه روشن» برخوردار بوده و می‌توانید تصاویر پس زمینه خود را با لباسی که پوشیده اید، ست کنید. آنر برای طراحی AOD های این تلفن هوشمند با هنرمندان مختلفی همکاری کرده است. این دستگاه سعی می‌کند تا ظاهر یک کیف دستی را برای کاربران تداعی کند.

Honor V Purse

همان طور منبع این گزارش اشاره کرده است، دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor V Purse دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوم از نوع اولترا واید است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز برای این تلفن هوشمند تاشو در نظر گرفته شده است.

تراشه Snapdragon 778G نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. باتری Honor V Purse ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری داشته و توسط یک آداپتور ۳۵ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MagicOS 7.1 برخوردار است.

Honor V Purse

قیمت گوشی تاشو جدید آنر

قیمت نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آنر V Purse معادل ۵,۹۹۹ یوآن (۸۲۲ دلار) است. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه با قیمت ۶,۵۹۹ یوآن (۹۰۴ دلار) راهی بازار خواهد شد. پیش فروش این تلفن هوشمند تاشو از امروز شروع شده و فروش نیز از ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ماه) آغاز خواهد شد.

قیمت گوشی تاشو آنر مجیک V2 در بازار جهانی چقدر خواهد بود؟

نظر شما درباره Honor V Purse چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی