حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی آنر V Purse بیست و هشتم شهریور خواهد بود

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

یکم سپتامبر بود که طرح مفهومی Honor V Purse به نمایش گذاشته شد. در واقع، این دستگاه ترکیب یک تلفن هوشمند تاشو به بیرون و یک کیف است. این محصول به یک بند چرمی و بند زنجیری مجهز بوده که آن را شبیه به یک کیف پول می‌‌کند. زمانی که V Purse در IFA 2023 به نمایش گذاشته شد، آنر فاش نکرد که آیا این دستگاه برای خرید در دسترس خواهد بود یا خیر. هم اکنون اما تاریخ رونمایی آنر Magic V Purse مشخص شده است. این تلفن هوشمند تاشو، در بازار چین به فروش خواهد رسید.

آنر V Purse در بازار چین به فروش خواهد رسید

تاریخ رونمایی آنر V Purse مشخص شد. این دستگاه ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) و در کشور چین معرفی خواهد شد. V Purse از نظر طراحی، شباهت زیادی به هواوی Mate XS 2 دارد. نمایشگر این گوشی، به بیرون تا شده و ضخامت آن تنها ۹ میلی‌متر است. این تلفن هوشمند، بر خلاف گوشی های تاشو به داخل مانند Honor Magic V2، گلکسی Z Fold 5 و شیائومی میکس فولد ۳ از صفحه نمایش کاور استفاده نمی‌کند.

تاریخ رونمایی V Purse

توجه داشته باشید که Honor V Purse هنوز یک طرح مفهومی است و یک کیف پول کاربردی برای ذخیره اقلام نیست. اما می‌توان آن را همانند یک کیف، با استفاده از بند هایی که دارد، پوشید. در واقع، این دستگاه عناصر فیزکی، مانند بند ها را، با نمایشگر همیشه روشن (AOD) ادغام کرده است. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، به لطف قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن این دستگاه، می‌توان آن را با هر لباسی ست کرد. ادعا شده که Honor V Purse نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Snapdragon 788G تأمین کرده و از شارژ سریع ۳۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

کانسپت آنر V Purse منتشر شد: هم گوشی تاشو و هم کیف دستی!

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر چیست؟ آیا این محصولات می‌توانند دنیای مد را متحول کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی