حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید Honor 60 Pro با فناوری الکتروکرومیک در چین عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

در دسامبر 2021، آنر از گوشی‌های هوشمند سری Honor 60 خود در چین رونمایی کرد. این گوشی‌ها در رنگ‌های مختلفی مانند آبی، طلایی، سبز و مشکی عرضه شده‌اند. امروز اما، سازنده چینی رنگ جدید Honor 60 Pro با فناوری الکتروکرومیک را معرفی کرده است که می‌تواند به‌عنوان چراغ نوتیفیکیشن نیز عمل کند.

رنگ جدید Honor 60 Pro

گوشی هوشمند Honor 60 Pro، اکنون به فناوری الکتروکرومیک مجهز شده است. همان‌طور که در تیزر رسمی آنر مشاهده می‌کنید، حروف H، O، N، O، R می‌توانند مطابق با ریتم آهنگ زنگ درهنگام تماس‌های دریافتی، زنگ ساعت و یا اعلام یادآوری بدرخشند. این فناوری همچنین سرعت پاسخ‌دهی در سطح میلی‌ثانیه را ارائه داده و به کاربران امکان می‌دهد الگوی حروف درخشان را سفارشی کنند.

 

 

به‌گزارش وب‌سایت gizmochina، نوع رنگی جدید Honor 60 Pro در نسخه انحصاری با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه 3999 یوان (633 دلار) است. پیش‌فروش محدود آن نیز از امروز در چین آغاز می‌شود. این شرکت هنوز تاریخ فروش رنگ جدید را تأیید نکرده است.

آنر 60 پرو دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی OLED با لبه‌های خمیده است. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش‌ریت 120 هرتز و همچنین اسکنر اثرانگشت درون صفحه، از قابلیت‌های ممتاز نمایشگر این مدل می‌باشد. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بوده و به یک دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (عمق) در پشت خود مجهز شده است.

رنگ جدید Honor 60 Pro

رنگ جدید Honor 60 Pro

چیپست رده‌بالای Snapdragon 778G Plus کوالکام در بخش میان‌رده، قدرت Honor 60 Pro را تأمین می‌کند. این دستگاه همچنین به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در مدل اولیه خود مجهز شده است. آنر 60 پرو باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون رنگ جدید گوشی هوشمند آنر 60 پرو چیست؟ آیا فناوری جدید الکتروکرومیک به‌کار رفته در پنل پشتی این دستگاه، جذابیت لازم برای تهیه آن را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی