حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه سونی Xperia Pro-I در بازار های مختلف مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی

سونی، Xperia Pro-I را با سنسور بزرگ یک اینچی در ۲۶ ام اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) معرفی کرد. اما تا به امروز خبری از تاریخ عرضه این تلفن هوشمند در دست نبود. اما خوشبختانه اکنون تاریخ های دقیق عرضه سونی Xperia Pro-I برای بازار های مختلف، مشخص شده است.

سونی Xperia Pro-I در برخی از بازار های اروپا و آمریکا عرضه خواهد شد

بگذارید بدون مقدمه بیشتر به سراغ تاریخ های عرضه Xperia Pro-I برویم. مشخص است که سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پیش از پایان سال میلادی جاری، این تلفن هوشمند در بازار های مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد. اکسپریا پرو آی در دوم دسامبر (۱۱ آذر) در بریتانیا و فرانسه، در ۷ دسامبر (۱۶ آذر) در آلمان و در تاریخ دهم دسامبر (۱۹ آذر ماه) در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

متاسفانه در گزارش GSMArena اشاره ای به عرضه این گوشی هوشمند در بازار خاورمیانه میانه نشده است. بنابراین اگر شما مشتاق تهیه اکسپریا پرو آی هستید، احتمالا خرید این گوشی به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. اگر از علاقه‌مندان گوشی های سونی هستید. در گذشته ترنجی ویدئویی درباره توانایی های دوربین گوشی هوشمند Sony Xperia Pro-I منتشر کرده است.

اکسپریا پرو آی چه مشخصاتی دارد؟

اگر به خاطر داشته باشید، سونی Xperia Pro-I با دوربین اصلی قدرتمندی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دیافراگم متغیر f/2.0-4.0 ،سنسور عظیم یک اینچی و لرزشگیر اپتیکال معرفی شده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با توانایی زوم دو برابری اپتیکال نیز در قاب پشتی این گوشی وجود دارد. این دوربین نیز به OIS مجهز شده است. همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین TOF دیگر نیز مجموعه دوربین های این تلفن هوشمند را تشکیل می‌دهند.

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵ اولد با رزولوشن 4K یا همان ۱۶۴۴×۳۸۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داشته و حدود ۸۲ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی اکسپریا پرو آی تنها رزولوشنی ۸ مگاپیکسلی دارد. مانند بسیاری از پرچمداران اندرویدی این گوشی هوشمند نیز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است‌. جدیدترین گوشی پریمیوم سونی از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری و اندروید ۱۱ نیز بهره مند خواهد بود.

حسگر ۱ اینچی اکسپریا پرو آی سونی در واقعیت به اندازه حسگر ۱/۱.۳ اینچی رقبا است؟

نظر شما درباره Sony Xperia Pro-I چیست؟ برای عکاسی آیا دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند را ترجیح می‌دهید یا سنسور های ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود در گوشی های هوشمند دیگر را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی