حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری سونی اکسپریا پرو آی مشخص شد: بهتر از نسل قبل، پشت سر رقبا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سونی، عمر باتری

سونی Xperia Pro I دستگاهی فوق العاده برای کسانی خواهد بود که بدانند چه استفاده ای از آن می توانند داشته باشند. با این حال قطعا هیچ دستگاهی کامل نیست. عمر باتری معمولا در موبایل های سونی یک ویژگی درخشان نبوده است. این مسئله در نسل جدید گوشی پرچمدار گران قیمت ژاپنی ها نسبت به نسل قبل بهبود داشته اما از رقابت عقب است. با انتشار تست عمر باتری سونی اکسپریا پرو آی توسط Gsmarena می توان دید که این دستگاه نسبت به رقبا چطور عمل می کند.

عمر باتری سونی اکسپریا پرو آی

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری برای یک پرچمدار اندرویدی خیلی عدد بدی نیست اما زمانی که آن دستگاه به نمایشگر با رزلوشن 4K مجهز نشده باشد. سونی نمایشگر با رزلوشن فوق العاده بالا را روی موبایل های پرچمدار خود ارایه می کند و به هر دلیلی به آن اعتقاد دارد. این سبب می شود که مصرف انرژی دستگاه بالا باشد و طبعا مسائل جانبی گرما هم سخت تر کنترل شود.

اما عملکرد سونی در Xperia Pro-I و بخش باتری آن چطور است؟ همانطور که در تصویر زیر می بینید، امتیاز کلی ۸۷ بهتر از امتیار ۸۲ اکسپریا ۱ مارک۳ است. همچنین در تمام بخش ها بین نیم تا یک ساعت بهبود عملکرد داشتیم.

عمر باتری سونی اکسپریا پرو آی

عمر باتری سونی اکسپریا پرو آی

مقایسه عمر باتری Xperia Pro I با رقبا

مقایسه عمر باتری Xperia Pro I با رقبا

سرعت شارژ سونی اکسپریا پرو آی

سونی گوشی پرچمدر خود را شارژر ۳۰ وات درون جعبه به فروش می رساند. این شارژر می تواند پرچمدار جدید سونی را در مدت ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه از صفر به ۱۰۰ برساند. همچنین در ۳۰ دقیقه اول تا ۵۳٪ درصد باتری را شارژ می کند.

در این بخش می توان گفت که سونی خیلی از رقابت عقب نیست اما عملکردهای بهتر از آن هم داریم:

سرعت شارژ سونی اکسپریا پرو آی

سرعت شارژ سونی اکسپریا پرو آی

نظر شما درباره عملکرد سونی در بخش باتری و شارژر Xperia Pro I چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)