حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوهایی درباره توانایی دوربین Xperia Pro-I توسط سونی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سونی، موبایل

گوشی هوشمند Xperia Pro-I سونی اخیرا با تمرکز بر دوربین و مقوله تصویربرداری معرفی شده است. حالا شرکت سونی نیز ویدیوهایی درباره توانایی دوربین Xperia Pro-I منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویدیوهایی درباره توانایی دوربین Xperia Pro-I که به قدرت بالقوه این گوشی هوشمند اشاره دارد

وب سایت خبری gsmarena می‌گوید که شرکت سونی به Xperia Pro-I جدید خود بسیار افتخار می‌کند و به طور کامل و با دلایل موجه از آن تعریف و تمجید می‌کند. اگر صادقانه بگوئیم، Xperia Pro-I بیشتر شبیه یک ابزار حرفه‌ای است، مانند یک دوربین DSLR تا یک گوشی هوشمند همه منظوره. پس منطقی است که با آن همانند یک دستگاه حرفه‌ای رفتار کنیم. همچنین به استفاده کنندگان حرفه‌ای اجازه آزمایش و ارائه نظر درباره آن را بدهیم.

ویدیوهایی درباره توانایی دوربین Xperia Pro-I

این دقیقا همان کاری است که سونی از زمان معرفی این گوشی انجام داده است. پس از انبوهی از آزمایش‌های سخت‌افزاری بسیار زیاد و ارائه توضیحاتی درباره ویژگی‌ها و ویدئوهای نمایشی این دستگاه، حالا غول ژاپنی شروع به ارائه تجربه افراد حرفه‌ای بیشتری برای Xperia Pro-I کرده است. اگر به دنیای عکاسی با موبایل علاقه دارید، مطمئناً این ویدیوها ارزش دیدن را دارند.

سونی Xperia Pro I با حسگر تصویر ١ اینچی، دیافراگم متغیر و Snapdragon 888 معرفی شد!

سونی با افزایش فروش گوشی هوشمند در سال جاری، سرانجام به سوددهی رسید

تاکاشی نامیکی (Takashi Namiki) یک عکاس دنیای طبیعت است. وی در این زمینه کارهای بسیار مهمی انجام داده است و حالا بسیاری از ویژگی‌های برجسته عکاسی و جنبه‌های مختلف Xperia Pro-I را در قالب مصاحبه‌ای، به صورت کامل و با تعداد زیادی نمونه عکس با کیفیت بالا، به نمایش گذاشته است.

قدرت دوربین Xperia Pro-I

در صورتی که بررسی اولیه این دستگاه را در ویترین‌های فنی از دست داده‌اید، ویدیو بالا را مشاهده کنید. جذابیت اصلی دوربین اصلی Xperia Pro-I، حسگر غول پیکر 1 اینچی و رزولوشن 20 مگاپیکسلی با سیستم دیافراگم دوگانه (f/2.0 و f/4.0) است. انداره بزرگ پیکسل‌های (2.4 میکرومتر)، محدوده داینامیکی بالا و ردیابی سوژه به صورت لحظه‌ای از دیگر ویژگی‌های مهم این دوربین است.

اگر به فیلمبرداری بیشتر علاقه‌مند هستید، سونی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب (مانند حالت تصویربرداری سینمایی عمیق و قدرتمند) به این موضوع نیز توجه ویژه‌ای داشته است. ویدیویی که به‌تازگی به سبک Vlog منتشر شده را می‌توانید در این جا ببینید.

و اگر به این نوع محتوا علاقه دارید، قطعا باید پروژه داخلی سونی را که با برنامه Cinema Pro در Xperia Pro-I گرفته شده است، بررسی کنید. سونی می‌گوید که ما می‌خواستیم مطمئن شویم که ویدیوی خود را با کیفیت 4K آپلود کرده‌ایم تا واقعا تصویر کاملی از قدرت دوربین این دستگاه را به شما ارائه دهیم. همچنین در مورد جنبه‌های فیلمبرداری دستگاه، یک توضیحات بسیار عمیق داریم.

از سوی دیگر، فیلمساز و کارگردان فیلیپ بلوم (Philip Bloom) و همچنین خالق ویدیوی یوتیوب سارا دیتسچی (Sara Dietschy) نیز نظرات، تجربیات و برخی فیلم‌های ویدئویی خود را از Xperia Pro-I به اشتراک گذاشته‌اند که می‌توانید در لیست پخش زیر مشاهده کنید.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا فکر می‌کنید سونی بتواند یک گوشی هوشمند با دوربین قابل رقابت با سایر رقبا تولید کند؟ آیا سونی می‌تواند عظمت و شکوه گذشته خود را به دست آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

جالب بود و احتمالا دوربین فوق‌العاده ای داشته باشه ولی من به عنوان عاشق برند سونی با این گوشی ارضا نمیشم

ترجیح میدادم دوربین 48 کواد بایر یک اینچی با زوم اپتیکال حداقل 5 و لرزشگیر اپتیکال حرفه ای داشته باشه و البته سلفی 12 به همراه اثرانگشت درون نمایشگر

حالا فیلمبرداری فوق حرفه ای هم نبود مهم نیست
البته که حالت عکاسی حرفه‌ای ش و دوست دارم که بعید میدونم غیر ایزو و سرعت شاتر و تنظیم روشنایی و فوکوس که همه دارن چیز اضافه ای داشته باشه

درکل گوشی خوبیه واسه خواص نه همه

AL1K1NG

تنظیم درچه دیاف هم داره

mostafa3

تو سایت سونی موبایل چک کردم سنسور 12 مگاپیکسلی یک اینچی داره
20 مگاپیکسل نیست
حتی منبع که زیر نوشتید gsmarena
اونجا هم تو مشخصات نوشته 12 مگاپیکسل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان