حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا اولین مشتری سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در سال آینده خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، موتورولا

کمپانی سامسونگ اولین سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایل با نام ISOCELL HP1 را در شهریورماه معرفی کرد. با این حال تاکنون، هیچ صحبتی از زمان ارائه و همچنین اولین شرکت استفاده‌کننده از آن به‌میان نیامده بود. به‌تازگی اما، افشاگر معروف، Ice Universe، ادعا کرده است که موتورولا، اولین مشتری سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در نیمه دوم سال آینده بوده و پس از آن نیز، شیائومی از این حسگر تصویر استفاده خواهد کرد. وی همچنین بیان می‌کند که خود سامسونگ، اولین بار در سال ۲۰۲۳ یک گوشی مجهز به این سنسور را به بازار عرضه خواهد کرد.

سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی موتورولا

به گفته این افشاگر، موتورولا اولین شرکتی خواهد بود که یک گوشی با سنسور 200 مگاپیکسلی را روانه بازار خواهد کرد؛ اگرچه هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است که چه زمانی عرضه شده و یا با چه مدل دستگاهی همراه است. گفته می‌شود که موتورولا اج 30 اولترا لو رفته، دارای دو سنسور 50 مگاپیکسلی دوربین می‌باشد، بنابراین بعید است که این گوشی، دستگاه موردنظر ما باشد.

این امر از حالت عادی خود خارج است؛ زیرا معمولاً شیائومی اولین شرکتی می‌باشد که هرساله از سنسورهای جدید سامسونگ استفاده می‌کند، حتی قبل از استفاده در گلکسی‌های خود غول کره‌ای. در همین رابطه، Ice universe بیان می‌کند که انتظار نمی‌رود شیائومی تا نیمه دوم سال 2022 از این سنسور استفاده کرده و موتورولا، پیشگام این امر خواهد بود.

سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی موتورولا

سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی موتورولا

این موضوع قطعاً به سود موتورولا خواهد بود و امیدواریم به گوشی‌های پرچمدار مناسب‌تری برای رقابت در بین بهترین گوشی‌های اندرویدی راه یابد، چیزی که موتورولا به‌شدت به آن نیاز دارد. به هر حال، Moto Edge 30 Ultra بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد و ممکن است اولین گوشی هوشمندی باشد که با چیپست پرچمدار آینده اسنپدراگون عرضه می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، موتورولا پیش از این، گوشی‌های هوشمند پرچمدار با سنسورهای 108 مگاپیکسلی مانند Motorola Edge (2021) را عرضه کرده است، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شرکت در آینده نیز، از حسگر تصویرهایی با مگاپیکسل بالا استفاده خواهد کرد یا خیر.

درنهایت، سامسونگ ممکن است تا سال 2023 از سنسور 200 مگاپیکسلی خود بهره نبرد؛ که به‌نظر می‌رسد زمان بسیار طولانی برای دسترسی این فناوری به دیگر تولیدکنندگان می‌باشد. در آن زمان اما، احتمال می‌رود این سنسور در گوشی گلکسی S23 Ultra و یا شاید میان‌رده گلکسی A74 استفاده شود.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ برای اولین بار در یک گوشی موتورولا در سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی