حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V23e 5G با Dimensity 810 و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو این روزها از گوشی‌های زیادی پرده برداری می‌کند. این محصولات، غالباً گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه این کمپانی چینی هستند. به هر حال، ویوو مدتی پیش از Vivo V23e رونمایی کرد. حال، ویوو V23e 5G با تراشه قوی‌تری روانه بازار شده است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ویوو V23e 5G

همان طور که اشاره کردیم، Vivo V23e چندی پیش با تراشه ١٢ نانومتری Helio G96 و دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی معرفی شده بود.

 

ویوو V23e با دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی و Helio G96 رسماً معرفی شد

 

اما در گزارشی از Semenko_yuri، مشخص شده است که امروز ویوو رسماً از گوشی جدیدش رونمایی کرده است. در واقع، گوشی جدید ویوو نسخه 5G ویوو V23e محسوب می‌شود! گوشی Vivo V23e 5G، در برخی از ویژگی‌ها با Vivo V23e تفاوت‌هایی دارد. بنابراین، در ادامه به جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

نمایشگر این گوشی، قطر ۶.۴۴ اینچی دارد و پنل آن، از نوع AMOLED با وضوح +Full HD است. رفرش ریت نمایشگر این گوشی، ۶٠ هرتز است که این اصلاً نکنه خوبی نیست. حسگر تشخیص این گوشی، در زیر همین نمایشگر واقع شده است. طراحی کلی Vivo V23e 5G، مانند همان Vivo V23e است. مغز متفکر نسخه 5G، تراشه‌ای ۶ نانومتری با نام Dimensity 810 است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

این گوشی، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. چینی‌ها برای این گوشی جدید، ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 را در نظر گرفته‌اند. در کنار آن، کاربران قابلیت استفاده از حداکثر ١ ترابایت کارت حافظه جانبی را در این گوشی خواهند داشت.

دوربین اصلی Vivo V23e 5G، سه گانه است و از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو تشکیل می‌شود. پیش‌تر، ویوو V23e با دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی ارائه شده بود. اما این بار، Vivo V23e 5G به دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی تجهیز شده است. این دوربین، درون ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. در کل، نمی‌توان گفت که دوربین سلفی کدام گوشی، عملکرد بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد. چرا که دوربین سلفی نسخه 5G، از همان سنسور ISOCELL GH1 که در پرچمداران سامسونگ به کار گرفته شده بود، بهره می‌برد.

ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۴,٠۵٠ میلی آمپر ساعت است. این باتری، از شارژر پر توان ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو در گوشی جدید خود، از درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون به صورت همزمان بهره گرفته است. در نهایت، Vivo V23e 5G به صورت پیش فرص دارای رابط کاربری FunTouch OS 12 بر پایه اندروید ١١ است. قیمتی که ویوو برای نسخه ۵ جی V23e در نظر گرفته است،. برابر با ١٢,٩٩٩ به‌ات تایلند (معادل ٣٩٢ دلار آمریکا) می‌باشد. ویوو این گوشی را وارد بازار مناطق بیشتری خواهد کرد.

نظر شما در مورد نسخه 5G ویوو V23e چیست؟ ارزش خرید این گوشی چطور است؟ کدام ویژگی آن برای شما جذابیت بیشتری داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️