حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V23e با دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی و Helio G96 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو یک کمپانی فعال و پر طرفدار است. این برند چینی، در بازار گوشی‌های میان رده نیز فعالیت گسترده و قابل توجهی، به خصوص با سری V خود دارد. جدیدترین گوشی رونمایی شده از سوی ویوو، V23e نام دارد. این گوشی، دارای مشخصاتی جذاب است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت ویوو V23e: دوربین سلفی پر وضوح!

همان گونه که اشاره کردیم، کمپانی Vivo محبوبیت زیادی دارد. این کمپانی، رتبه اول را در میان تولید کنندگان موبایل در کشور چین دارد. اکنون توییتری با نام Ankit، گزارش می‌دهد که جدیدترین گوشی ویوو امروز معرفی شده است. این گوشی جدید، عضوی از خانواده Vivo V23 است. پیش‌تر جدیدترین گوشی از این نسل، Vivo V21 نام داشت. اما اکنون، ویوو یک جهش دو پله‌ای را در این سری به ارمغان آورده است.

گوشی جدید ویوو، مجهز به نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، درون نمایشگر آن واقع شده است و از نوع اپتیکال می‌باشد. ویوو اعلام نکرده است که نمایشگر گوشی جدیدش به وسیله چه نوع شیشه‌ای محافظت می‌گردد. قلب تپنده به کار رفته در این گوشی جدید، تراشه‌ای ١٢ نانومتری با نام Helio G96 است.

 

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

 

ما در بخش حافظه‌ها، استفاده از ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 را شاهد هستیم. فراموش نکنید که در کنار آن، Vivo V23e از قابلیت حافظه رم مجازی با قابلیت افزودن ۴ گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این دستگاه، اندروید ١١ است. در کنار آن نیز شاهد به کارگیری رابط کاربری FuntouchOS 12 ویوو هستیم.

دوربین اصلی این دستگاه سه گانه است و از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو تشکیل شده است. اما نکته جذاب، در دوربین سلفی این دستگاه نهفته است. جایی که ویوو از یک دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی در V23e استفاده کرده است که این در نوع خود، کم نظیر است. این گوشی از قابلیت فیلم برداری 4K نیز پشتیبانی می‌کند. خبری از بهره مندی سیستم دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکال، در دسترس نیست.

بلوتوث نسخه ۵.٢ در کنار وای فای دو بانده، پشتیبانی از صدای Hi-res و درگاه Type-C در این گوشی حضور دارند. وزن و ضخامت جدیدترین گوشی ویوو به ترتیب برابر با ١٧٢ گرم و ٧.٣۶ یا ٧.۴١ میلی متر می‌باشد. گفتنی است که این گوشی، برای اولین بار در ویتنام رونمایی شده است. قیمت این دستگاه، ٨,۴٩٠,٠٠٠ دانگ ویتنام (معادل ٣٧۶ دلار آمریکا) است. ویوو هنوز جزئیاتی را از عرضه این گوشی به بازار دیگر کشورها، منتشر نکرده است.

نظر شما در مورد ویوو V23e و ویژگی‌های آن چیست؟ آیا فکر می‌کنید که برچسب قیمتی مورد اشاره برای Vivo V23e مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی خوبیه بخصوص دوربین سلفی این گوشی که تا حالا نشنیده بودم دوربین سلفی یه گوشی 50مگاپیکسلی باشه،هلیوG96 که چیپست خوبیه، فقط میمونه قیمتش که فکر کنم زیاد باشه برای این گوشی البته به پول خودمون میگم، چون دلار27 تومانی هم حساب کنیم نزدیک به 10میلیون میشه که خیلیه،الان سری پوکو تازه 5جی میشه زیر10 تومان گرفت اونم با بهترین چیپست ها و امکانات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️