حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری Oppo Reno 7 مشخص شد‌: ۴ آذر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، شایعات

اوپو مانند قبل، نسل‌های مختلف گوشی‌هایش را در بازه زمانی نزدیک به یکدیگر معرفی می‌کند. به طوری که تنها چند ماه از رونمایی سری Reno 6 اوپو گذشته است. اما با این وجود، تاریخ رونمایی سری Oppo Reno 7 رسماً مشخص شده است! بر اساس تأیید رسمی اوپو، تا کم‌تر از یک هفته دیگر شاهد رونمایی این گوشی‌ها خواهیم بود.

تاریخ رونمایی سری Oppo Reno 7 رسماً مشخص شد: هفته اول آذر

ما مدتی پیش در مورد مشخصات احتمالی پرچمدار سری Reno 7 اوپو صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus لو رفت: ٢۵ گیگابایت حافظه رم!

 

بر اساس گزارش EqualLeaks، اوپو به صورت رسمی تأیید کرده است که سری Oppo Reno 7 در راه است. به طور دقیق‌تر، این کمپانی زیر مجموعه BBK با انتشار پوستری، تاریخ ٢۵ نوامبر ٢٠٢١ (۴ آذر ١۴٠٠) برای رونمایی از سری Oppo Reno 7 مقرر کرده است. انتظار می‌رود که مانند نسل قبل، حداقل سه گوشی با نام‌های Reno 7، رینو ٧ پرو و Reno 7 Pro Plus روانه بازار شود.

تاریخی که اوپو برای رونمایی از سری Reno 7 خود مقرر کرده است، تنها چند روز دیگر است. بنابراین تا آن روز، قطعاً شاهد انتشار تیزرهای مختلفی پیرامون مشخصات و ویژگی‌های این سری خواهیم بود. در همین راستا، اوپو در پوستر رسمی که منتشر کرده است، نمایی از گوشی Reno 7 5G خود را نیز به نمایش گذاشته است. این نما، در واقع قاب پشتی Oppo Reno 7 5G را به مخاطبان نمایش می‌دهد.

طراحی قاب پشتی این گوشی، مانند نسل قبل تخت است. همچنین درگاه Type-C و فریم فلزی در این گوشی موجود است. ماژول دوربین اصلی مستطیلی این گوشی نیز طراحی شبیه به OnePlus Nord 2 دارد. دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است. رنگ شیشه قاب پشتی این گوشی، حالت گرادینت و چند رنگ دارد. اما اوپو از دیگر اعضای این سری صحبتی نکرده است و تنها Oppo Reno 7 5G تاکنون رسماً تأیید شده است. همچنین اوپو ممکن است Reno 7 5G را با تراشه Dimensity 920 روانه بازار کند.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 920 با معماری ۶ نانومتری رسمی معرفی شد

 

اوپو قصد دارد تا این سری را برای اولین بار در کشور مادری خود، یعنی چین معرفی کند. اما عرضه جهانی این گوشی، احتمالاً به چند ماه دیگر منتقل می‌شود.

نظر شما در مورد سری Oppo Reno 7 چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این گوشی‌ها هستید؟ طراحی Reno 7 5G چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️