حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش اوپو Reno 7 تنها در ۱۵ دقیقه از مرز ۱۵ میلیون دلار گذشت و موجودی آن به‌اتمام رسید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

هفته پیش بود که کمپانی اوپو از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده قدرتمند خود با نام Reno 7 رونمایی کرد که شامل سه مدل Reno 7 ،Reno 7 Pro و یک مدل کوچک‌تر Reno 7 SE می‌شود. اوایل هفته جاری، گوشی‌های تازه‌معرفی‌شده‌ در بازار خانگی این شرکت یعنی چین به‌فروش رسیدند. براساس یافته‌های بدست آمده، این خانواده موفقیت فوق‌العاده‌ای را در منطقه شاهد بوده است به‌طوری‌که با اولین موج فروش آن که تنها ربع ساعت به‌طول انجامید، اوپو موفق شد 100 میلیون یوان (معادل 15 میلیون دلار آمریکا) از سری Reno 7 خود را به‌فروش برساند.

فروش قوی سری اوپو Reno 7

در اولین اقدام برای فروش گوشی‌های جدید که نتایج عالی‌ای را نیز دربرداشت، سازنده گوشی‌های هوشمند حتی این دستاورد را در حساب رسمی Weibo خود از طریق یک پوستر به‌اشتراک گذاشت. سری Reno 7، ازجمله مدل عادی و پرو، تنها در 15 دقیقه بیش از 15 میلیون دلار فروش داشته است. با توجه به اینکه قیمت Reno 7 از 2699 یوان (تقریباً 420 دلار آمریکا) شروع شده و Reno 7 Pro نیز از 3699 یوان (تقریباً 580 دلار آمریکا) در نسخه پایه قیمت‌گذاری می‌شود، این میزان فروش بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

 

فروش قوی سری اوپو Reno 7

فروش قوی سری اوپو Reno 7

در مورد خود گوشی‌ها، هر دو دستگاه اصلی دارای نمایشگر AMOLED بوده که البته مدل Pro دارای پنل کمی بزرگ‌تر است. نسخه پایه این دستگاه‌ها دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 778G می‌باشد درحالی‌که نسخه Pro با چیپست مدیاتک Dimenisty 1200 Max عرضه می‌شود. درحالی‌که این سری دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه است، دوربین پشتی Reno 7 شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی بوده و Reno 7 Pro دارای یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی می‌باشد. هر دو مدل از یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه کرده و از شارژ سریع 60 واتی در نوع عادی و 65 واتی در نسخه پرو پشتیبانی می‌کنند.

یک مدل سوم با نام Reno 7 SE نیز موجود است که با نمایشگر ۶.۴۳ خود، یک گزینه جمع‌جورتر به‌شمار رفته که البته از مشخصات ضعیف‌تری ازجمله تراشه مدیاتک Dimensity 900 5G و شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون میزان فروش فوق‌العاده سری رنو ۷ اوپو چیست؟ آیا از مشخصات و سبک طراحی این گوشی‌ها رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی