حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 7A با نمایشگر 90 هرتزی، اسنپدراگون 695 و استاندارد IP68 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

ساعاتی پیش اوپو گوشی Reno 7A را با بدنه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار در ژاپن معرفی کرد. این دستگاه جایگزین Reno 5A سال گذشته شده است. برخی از ویژگی های کلیدی Reno 7A شامل بدنه‌ای با استاندارد IP68، صفحه نمایش 90 هرتزی از نوع آمولد و تراشه اسنپدراگون سری 695 با قابلیت اتصال 5G است. در ترنجی تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت این دستگاه را خواهیم گفت. بنابراین بیایید نگاهی به آنها بیاندازیم.

مشخصات و ویژگی های Reno 7A

اوپو Reno 7A دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع آمولد و با سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا است. این دستگاه میانرده نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.4 درصدی را ارائه می دهد. همچنین نمایشگر آن از وضوح +FHD، نرخ تجدید 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و تراکم پیکسلی 409ppi پشتیبانی می‌کند. در گوشه سمت چپ بالای آن نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی جای می‌گیرد.

اوپو Reno 7A با نمایشگر 90 هرتزی، اسنپدراگون 695 و استاندارد IP68 معرفی شد

اما دوربین های اصلی دستگاه چطور هستند؟ در واقع در بدنه پشتی دستگاه که دارای روکش مات است، یک ماژول دوربین سه گانه وجود دارد. این ماژول از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز کمکی عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 11 با ColorOS 12 راه اندازی می‌شود. همچنین برای امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت از نوع درون صفحه‌ای است.

تراشه اسنپدراگون 695 انرژی OPPO Reno 7A را تامین می‌کند. در کنار این تراشه اما این گوشی به 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 مجهز می‌شود. برای فضای ذخیره سازی بیشتر اما دستگاه دارای یک اسلات کارت microSD نیز هست. طبق میل ژاپنی ها این دستگاه دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است تا اطمینان خاطری برای کاربران در این کشور باشد. ابعاد این دستگاه 159.7 x 73.4 x 76 میلی متر و وزن آن حدود 175 گرم است.

قیمت رنو 7A در ژاپن

منبع می‌گوید OPPO Reno 7A با قیمتی حدود ​​334 دلار در ژاپن معرفی شده است و می‌توان آن را در رنگ های مشکی ستاره‌ای و آبی رویایی خریداری کرد. از آنجایی که گوشی های سری A برند Reno به طور انحصاری در ژاپن در دسترس هستند، بعید است که اوپو این دستگاه را در بازار های دیگر عرضه کند.

طراحی و مشخصات و قیمت این دستگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری