حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اسنپدراگون ردمی نوت ۱۱ شیائومی برای بازار جهانی احتمالا زمستان امسال معرفی شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

محصولات سری “Note” برند ردمی از همان زمان که سری “Redmi Note” شیائومی نامیده می شدند و هنوز نام Redmi به عنوان یک برند مجزا شناخته شده نبود، تراشه های های مدیاتک را استفاده می کردند. البته دستگاه هایی یا نسخه هایی از آن با تراشه اسنپدراگون هم ارایه می شد اما در نهایت می توان گفت که تراشه مدیاتک در آن ها پررنگ تر بوده است. نه این که سری ردمی نوت ۱۱ با تراشه مدیاتک لزوما محصولات بدی باشند اما بعضی کاربران تراشه اسنپدراگون کوالکام را بیشتر می پسندند. برای آن دسته از کاربران باید بگویم خبر خوبی وجود دارد که می گوید نسخه اسنپدراگون ردمی نوت ۱۱ شیائومی برای بازار جهانی احتمالا زمستان امسال معرفی شود.

نسخه اسنپدراگون ردمی نوت ۱۱ شیائومی

شیائومی ماه گذشته سری Redmi Note 11 را معرفی کرد. این ارایه درست به موقع به فروش ویژه “روز مجردها” (یکی از بزرگترین تعطیلات خرید در چین) انجام شد. این سری هنوز وارد بازارهای جهانی نشده است و طبق آخرین شایعات، این اتفاق احتمالا زمستان امسال رخ خواهد داد.

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱

نسخه جهانی این گوشی دستخوش تغییر چیپست خواهند شد و طبق گزارش، شیائومی به سراغ پلتفرم های اسنپدراگون و احتمالاً حتی طراحی متفاوت در پنل پشتی خواهد رفت.

بد نیست بدانید که نسخه پایه خانواده Redmi Note 11 در حال حاضر به عنوان Poco M4 Pro 5G برای بازار جهانی رسما معرفی شده است.

شایعات قبلی نام‌های جدیدی را برای گوشی‌های پرو سری نوت ۱۱ نیز پیشنهاد می‌کردند. گفته می شود که در بازار جهانی احتمالا Redmi Note 11 Pro با نام Xiaomi 11i به فروش می‌رسد (با گوشی Mi 11i که Mi 11X در هند است اشتباه گرفته نشود)، در حالی که مدل پرو پلاس نام Xiaomi 11i HyperCharge را خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سری ردمی نوت ۱۱ با تراشه اسنپدراگون برای بازار جهانی بتوانند جذاب تر باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RNRN Toranji Version

Redmi Note 11s?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)