حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده تبلت اوپو پد به‌همراه مشخصات احتمالی آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت

چند ماه پیش بود که کمپانی چینی اوپو به‌صورت رسمی گزارش شد که قصد دارد وارد بازار تبلت‌ها شود. همچنین انتظار می‌رفت که این شرکت اولین تبلت خود را در نیمه اول سال 2022 معرفی کند. علاوه‌بر این، تصاویر و برخی اطلاعات داخلی اولین تبلت این شرکت که احتمالا OPPO Pad نام خواهد گرفت نیز، چند روز پیش فاش شد. حال به‌تازگی، تصویری زنده از تبلت اوپو پد که احتمال می‌رود از داخل آزمایشگاه مخصوص این شرکت برای محصولات خود گرفته شده باشد، لو رفته است که اگرچه طراحی دستگاه را به‌صورت واضح نشان نمی‌دهد، اما مشخص است که از رابط کاربری ColorOS استفاده می‌کند.

تصویر زنده تبلت اوپو پد

تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده توسط SlashLeaks، رابط کاربری اوپو پد را نشان داده و بیان می‌کند که این تبلت دارای نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 870، 6 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 12 با پوسته ColorOS 12 می‌باشد. سایر مشخصات تبلت اوپو کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مشخصات تبلت اوپو

مشخصات تبلت اوپو

تصویر زنده اوپو پد نیز که توسط Ahrensmeier منتشرشده است، نگاهی به نمونه‌های اولیه واقعی تبلت OPPO دارد که در کنار برخی از تلفن‌های هوشمند این شرکت قرار گرفته است. اندازه دقیق صفحه‌نمایش دستگاه در این تصویر مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که این تبلت دارای نمایشگری از نوع LCD یا AMOLED می‌باشد.

تصویر زنده تبلت اوپو پد

تصویر زنده تبلت اوپو پد

انتظار می‌رود که ColorOS 12 برای تبلت OPPO دارای نوار داک و ویجت‌های دسکتاپ برای انجام عملیات سریع باشد. همچنین گفته می‌شود که رابط کاربری جدید اوپو، یکپارچه‌سازی بی‌نظیری را بین دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، هدفون و سایر دستگاه‌های ارائه‌شده توسط کمپانی چینی مهیا می‌کند.

همچنین امروز صبح، افشاگر معروف چینی Digital Chat Station نیز برخی از مشخصات اولیه دستگاه آینده را فاش کرد.

همان‌طور که توسط این افشاگر ذکر شده، اولین تبلت OPPO دارای نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 2K+ (2560*1600p) خواهد بود. شایان ذکر است که این نمایشگر از رفرش ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی کرده که تجربه کاربری را بسیار روان می‌کند.

این تبلت همچنین مجهز به چیپست اسنپدراگون 870 بوده که درحقیقت نسخه اورکلاک تراشه پرچمدار سال گذشته کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 می‌باشد. استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 در اوپو پد، امکان رقابت با تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro را نیز فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این، تبلت OPPO دارای یک باتری بزرگ 8080 میلی‌آمپرساعتی برای دستیابی به یک عمر باتری مناسب است.

با تمام این تفاسیر، هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ معرفی و عرضه OPPO Pad وجود نداشته و باید دید آیا این دستگاه تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه شما پیرامون طراحی و مشخصات احتمالی فاش‌شده از تبلت اوپو پد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی