حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سری Galaxy A 2022 با OIS همراه خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS می تواند به هر دوربینی کمک شایانی کند. کمتر لرزیدن مجموعه دوربین (حال روی لنز یا روی حسگر تصویر) به شما کمک می کند تا تصویر واضح تری را داشته باشید. با این حال در بعضی گوشی های سری A سال ۲۰۲۱ شاهد حضور OIS هستیم اما گزارش جدیدتری به ما می گوید دوربین سری Galaxy A 2022 با OIS همراه خواهد بود. خبر خوب این است که تعداد بیشتری از اعضای این خانواده به OIS مجهز خواهند شد.

دوربین سری Galaxy A 2022

اگر به یاد داشته باشید یک سال پیش هم برای شما نوشتیم لرزشگیر اپتیکال OIS به خانواده گلکسی A اضافه خواهد شد. با این حال گوشی های میان رده سامسونگ گلکسی A باید در سال ۲۰۲۲ ارتقاء دوربین داشته باشند. بر اساس گزارشی از کره جنوبی، این شرکت احتمالاً سال آینده تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) را برای همه مدل های سری A ارائه می کند.

منبع نشان می دهد که جانشینان گلکسی A22 5G در کنار Galaxy A32 و Galaxy A42 سنسورهای اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را دریافت خواهند کرد و از نظر کیفیت عکسبرداری از Galaxy A52 یا Galaxy A72 و OnePlus Nord 2 فعلی کمتر نخواهند بود. تثبیت کننده تصویر یا OIS به یکی از ویژگی های بازاریابی محصولات جدید تبدیل می شود که برتری بیشتری نسبت به رقبا خواهد داشت.

تاثیر OIS - تصویر سمت راست با OIS - سمت چپ بدون OIS

تاثیر OIS – تصویر سمت راست با OIS – سمت چپ بدون OIS

لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS یک فناوری است که می تواند لرزش دوربین ناشی از لرزش دست را جبران کند تا از تار شدن تصویر جلوگیری شود. در حال حاضر، وجود OIS نشانه این است که تلفن هوشمند یک دوربین خوب را دریافت کرده است.

این ویژگی به ویژه برای کسانی که اغلب فیلم می گیرند مفید است. اما فراموش نکنید که حضور OIS منجر به افزایش هزینه تلفن هوشمند می شود. بنابراین، باید دید که آیا سامسونگ این ویژگی را با افزایش قیمت ارایه خواهد کرد یا به دلیل پیشرفت فناوری، هزینه زیادی متحمل این شرکت نخواهد بود.

اینکه آیا مدلهای سری 2022 Galaxy-A از لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهند بود یا خیر، تا زمستان امسال مشخص نمی شود. در حال حاضر، این فقط یک شایعه است که نیاز به تایید دارد.

نظر شما چیست؟ یا OIS داشتن دوربین اصلی برای شما اهمیت دارد؟ دوربین اصلی گوشی فعلی شما این ویژگی را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پردازنده هاشون یکم قوی کن سامسونگ😑
a72 snapdragon 720بعد قیمتش ۱۶ میلیونه🤕🤕🤕

آدم قیمتارو میبینه سردرد میگیره!

از سردرد گذشته🤕🤕
قیمتارو که مبینی قشنگ از دنیا سیر میشی

Mahdi85

ولی خب گوشی های خیلی خوبی هم در بعضی بازه ها می درخشند مثل poco f3

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)