حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی نسخه جهانی Poco M4 Pro 4G را با مدیاتک Helio G96 ارایه خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، شایعات

برند پوکو به تازگی گوشی اقتصادی M4 Pro 5G را در هند عرضه کرده است. این گوشی به عنوان یک محصول ری-برند شده از Redmi Note 11T 5G ارایه شد. پوکو اکنون در حال کار بر روی عرضه نسخه 4G پوکو M4 Pro در بازارهای مختلف است. به تازگی Poco M4 Pro 4G در وب سایت کنسول Google Play فهرست شده است. گفته می شود که شیائومی نسخه جهانی Poco M4 Pro 4G را با مدیاتک Helio G96 ارایه خواهد کرد.

شیائومی نسخه جهانی Poco M4 Pro 4G ریبرند شده Redmi Note 11S

فهرست موجود در کنسول Google Play برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده Poco را نشان می دهد. این نشان می دهد که M4 Pro 4G یک نسخه ریبرند شده از Redmi Note 11S خواهد بود که در هند عرضه شده است.

مدل جهانی Poco M4 Pro 4G دارای شماره مدل 2201117PG است. انتظار می رود این دستگاه به زودی در بازارهای مختلف عرضه شود. قبل از عرضه، لیست کنسول Google Play نشان می دهد که این تلفن دارای اسم-رمز فلور است که همان Redmi Note 11S می شود. فهرست تصویری را دارد که پنل جلویی دستگاه را نشان می دهد. این نمایشگر دارای یک سوراخ نمایشگر در لبه بالایی برای دوربین جلو بوده و حاشیه پایین نمایشگر نیز کمی ضخیم است.

شیائومی Poco M4 Pro 4G در لیست گوگل پلی کنسول

شیائومی Poco M4 Pro 4G در لیست گوگل پلی کنسول

تلفن هوشمند پوکو توان پردازشی را از یک تراشه مدیاتک MT6781V تامین می کند. این چیپست در اصل MediaTek Helio G96 بود که با 6 گیگابایت رم عرضه می شود. پوکو ممکن است گزینه های رم 4 و 8 گیگابایتی دستگاه را نیز عرضه کند. این گوشی با گزینه های ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی ارائه خواهد شد.

لیست کنسول Google Play همچنین تأیید می کند که تلفن هوشمند پوکو دارای صفحه نمایش Full HD+ با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است. متاسفانه شیائومی این گوشی را با اندروید 11 پیش فرض ارایه می کند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پوکو این گوشی را با MIUI 12.5 یا شاید حتی MIUI 13 برای Poco عرضه کند.

این گوشی در بنچمارک Geekbench نیز فهرست شده بود که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. اگر این گوشی واقعاً یک ردمی نوت 11 اس ری-برند شده باشد، با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED عرضه خواهد شد که از رفرش ریت 90 هرتز پشتیبانی می کند.

این دستگاه همچنین مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود. یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق سنجی و ماکرو وجود دارد. برای سلفی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. در نهایت، این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد.

نظر شما چیست؟ مدل 4G پوکو ام ۴ پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حیف پول نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)