حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام اوایل آذر معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، کوالکام

به نظر می‌رسد زمان زیادی نمانده تا بتوانیم گوشی های هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار جدید کوالکام را در بازار ببینیم. در گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر آنکه چیپست جانشین اسنپدراگون ۸۸۸ در سال جاری میلادی از راه خواهد رسید. با این حال، جزئیات دقیق زمان رونمایی مشخص نبود. امروز، افشاگر معروف اطلاعات چینی، یعنی DigitalChatStation فاش کرد که  تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ تا پایان ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد.

شیائومی، سامسونگ و هوآوی از اولین استفاده کنندگان تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ هستند

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کوالکام در ماه جاری میلادی چیپست پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد. و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ پس از آن عرضه شوند. به گفته Digital Chat Station تراشه sm8450 که با نام تجاری اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه می‌شود؛ با فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده و در سال جاری رونمایی می‌شود. و همچنین sm8475 که احتمالا اسنپدراگون ۸۹۸ پلاس نامیده می‌شود، در اواسط سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

پست Digital Chat Station

مطابق با گزارش GizmoChina، تراشه های جدید کوالکام همیشه برای طرفداران گوشی های اندرویدی جذاب بوده اند. در حال حاضر نیز اطلاعات خوبی از این چیپست منتشر شده است. دیروز امتیازGeekBench این تراشه منتشر شد که پیشرفت خوبی را نشان می‌داد. Snapdragon 898 با پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ معرفی می‌شود. علاوه بر این، یک CPU هشت هسته ای با فرکانس ۱.۷۹ گیگاهرتز این تراشه را همراهی خواهند کرد. احتمالا این چیپست توانایی اورکلاک کردن را نیز خواهد داشت.

همیشه شرکت های سازنده تلفن های هوشمند سعی می‌کنند که اولین عرضه کننده پرچمدار خود با تراشه کوالکام باشند. و می‌دانیم که به زودی شاهد عرضه بسیاری از گوشی های مجهز به این تراشه خواهیم بود. اولین دسته از این شرکت ها شامل شیائومی، هواوی، لنوو، موتورولا، ویوو، اوپو و غول فناوری کره ای، یعنی سامسونگ خواهد بود.

با توجه به مشخصات فاش شده، امتیازات منتشر شده و سایر اطلاعات موجود از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸، نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اژدها برمیگردد 🤔🤔🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی